فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

کشف 636 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 636 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در شش ماهه اول امسال در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ - 18October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «غلامرضا جعفری» فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در مراسم صبحگاه عمومی که به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی افتخار دارد که برای تأمین امنیت مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و هزینه های سنگینی را در این راه پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه 142 شهید بومی و مقیم استان در حوزه نظم و امنیت تقدیم نظام شده و این شهدای گرانقدر غیر از شهدایی هستند که متعلق به سایر استان‌ها بوده‌اند که در این استان به فیض شهادت نائل شده‌اند؛ افزود: امروز با حمایت و همکاری اعضای شورای تأمین و تلاش های شبانه‌روزی نیروی انتظامی استان هرمزگان به لحاظ وقوع جرائم خشن در رتبه 29 کشور قرار دارد و این استان از امنیت مطلوب و شایسته‌ای برخوردار است.

جعفری با تأکید بر اینکه استان هرمزگان به رغم همه مشکلات و شرایط جغرافیایی با همکاری و مشارکت خوب مردمی از امنیت قابل قبول برخوردار است، بیان داشت: در استان هرمزگان در شش ماهه اول امسال کشف انواع سرقت ها 17 درصد و دستگیری سارق 6 درصد افرایش داشته است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه روزانه بالغ بر 3 هزارو 500 مورد خدمات انتظامی به شهروندان ارائه می شود،گفت: با بررسی و نظر سنجی های صورت گرفته 97 درصد رضایتمندی مردمی از عملکرد پلیس را داریم.

وی با اشاره به طرح خیبر و مبارزه جدی با اراذل و اوباش،تصریح کرد: در مدت کوتاه اجرای طرح 427 نفر اراذل و اوباش دستگیر و یا به مراکز انتظامی احضار شده اند.

جعفری ادامه داد: در حوزه فضای مجازی بیش از 15 هزار اعمال مجرمانه شناسایی که بخشی از آنها مربوطه به دیگر استان ها بوده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به جدیت پلیس هرمزگان در جهت برخورد با کالای قاچاق، گفت: در حوزه امنیت اقتصادی 636 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق طی شش ماهه اول امسال کشف، 27 باند کلان قاچاق متلاشی و بیش از 2 هزار خودرو حامل و فعال در قاچاق توقیف شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه در نیمه اول امسال 8 هزار و 800 مورد خدمات مشاوره ای صورت گرفته و 6 هزار پرونده منجر به صلح و سازش طرفین شده است، اضافه کرد: در حوزه ترافیکی نیز مجموع تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 21 درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: در حوزه مواد مخدر در مدت یاد شده قریب به 50 تن انواع مواد مخدر کشف و 670 مرحله طرح پاکسازی نقاط و محلات آلوده در استان اجرا شده است.

جعفری با اشاره به شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان در کنار برقراری و حفظ نظم، امنیت و آرامش عمومی جامعه در حوزه سلامت جامعه نیز غافل نبوده و با توجه به شرایط کرونایی موجود در کشور و استان به خوبی وارد عمل شده و با شرکت در رزمایش های همدلی و مساوات، ضد عفونی خیابان ، معبر و اماکن عمومی، تهیه و توزیع بیش از هزار بسته معیشتی و 150 دستگاه کولر گازی به مردم بی بضاعت و آسیب‌پذیر و ارائه 19 هزار مورد خدمات کرونایی و 548 بستری در بخش کرونایی بیمارستان ناجا به خوبی ایفای نقش کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار