مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر مطرح کرد؛

تولید بیش از 6 هزار دقیقه برنامه در حوزه رادیو و رادیو نما در هفته بسیج

«سیدحسین ناظر» با بیان اینکه شش هزار و 500 دقیقه برنامه در حوزه رادیو و رادیو نما در هفته بسیج تولید و پخش می‌شود، گفت: در این هفته سه هزار دقیقه برنامه در عرصه سیما و 500 دقیقه برنامه در بخش خبر و فضای مجازی صدا و سیمای بوشهر تولید و پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۲۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳ - 17November 2020

تولید 6 هزار و 500 دقیقه برنامه در حوزه رادیو و رادیو نما بوشهر در هفته بسیج‌به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر،«سیدحسین ناظر» مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر  امروز در نشست بررسی برنامه‌های هفته بسیج با گرامیداشت هفته بسیج به نقش مهم این نیرو در عرصه‌های گوناگون پرداخت و اظهار داشت: بسیج یک فرهنگ زنده و پویا در جامعه است و این فرهنگ راهگشای حل مشکلات است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ بسیجی اولویت اصلی صدا و سیماست به برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و گفت: در هفته بسیج بیش از 10 هزار دقیقه برنامه در صدا و سیمای بوشهر تولید و در گستره استانی، ملی و فراملی پخش می‌شود.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با بیان اینکه شش هزار و 500 دقیقه برنامه در حوزه رادیو و رادیو نما در هفته بسیج تولید و پخش می‌شود افزود: در این هفته سه هزار دقیقه  برنامه در عرصه سیما و 500 دقیقه برنامه در بخش خبر و فضای مجازی صدا و سیمای بوشهر تولید و پخش می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار