فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

بسیج کارنامه درخشان و قابل قبولی در همه عرصه‌ها دارد

سردار علی رزمجو به نقش‌آفرینی بسیج در دفاع از انقلاب اسلامی و عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و دفاعی پرداخت و گفت: تا به امروز بسیج کارنامه درخشان و قابل قبولی در همه این عرصه‌ها داشته است.
کد خبر: ۴۲۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ - 18November 2020

بسیج کارنامه درخشان و قابل قبولی در همه عرصه‌ها داشته استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر با گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهدای گرانقدر و با اشاره به نقش مهم این نهاد در صحنه‌های مختلف انقلاب اظهار داشت: 42 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این مدت هرچه ما به جلو می‌رویم بیش از گذشته به دوراندیشی امام خمینی (ره) در تشکیل ارتش ده‌ها میلیونی پی می‌بریم.

وی به نقش‌آفرینی بسیج در دفاع از انقلاب اسلامی و عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و دفاعی پرداخت و گفت: تا به امروز بسیج کارنامه درخشان و قابل قبولی در همه این عرصه‌ها داشته است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه بسیج، بار سنگین انقلاب اسلامی را از آغاز تشکیل تاکنون بر عهده گرفته است خاطر نشان کرد: قادر نیستیم تمام اقدامات و خدمات بسیجیان را در یک هفته به مردم معرفی کنیم اما لازم است تلاش شود در این هفته، بسیج و اقدامات آن بیش از گذشته به جامعه شناسانده شود.

سردار رزمجو از برگزاری برنامه‌های هفته بسیج متناسب با شرایط کرونایی بر اساس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سراسر استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برنامه‌های تجمعی در این هفته برگزار نمی‌شود و تلاش می‌شود تا برنامه‌ها بیشتر در بستر فضای مجازی و رسانه ملی انجام شود.

وی از بهره‌برداری 377 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی شهرستان دشتستان خبر داد و تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج افتتاح از طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افتتاح ساختمان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشتی، کلنگ‌زنی موزه دفاع مقدس و دهکده شهدا را از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی در هفته بسیج  دانست و افزود: کلنگ‌زنی موزه دفاع مقدس استان بوشهر در زمینی به مساحت 2.5 تا 3 هکتار روبه‌روی دهکده گردشگری بوشهر در بزرگراه امام علی (ع) انجام می‌شود.

سردار رزمجو با بیان اینکه 5 میلیارد تومان اعتبار از مرکز برای آغاز اولیه ساخت موزه دفاع مقدس اختصاص یافته است خاطرنشان کرد: البته ساخت این موزه اعتبارات بیشتری نیاز دارد که پیشنهاد بخش‌بندی ساخت این موزه به مسئولان در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داده شده است تا از این طریق بتوان در چند بخش نسبت به تأمین اعتبار و تکمیل آن اقدام کرد.

وی به رزمایش کمک مؤمنانه اشاره کرد و گفت: سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و رده‌های زیر مجموعه، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 86 میلیارد تومان کمک مؤمنانه بین آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا و نیازمندان توزیع کرده‌اند که این کمک‌ها شامل توزیع بسته‌های معیشتی، جهیزیه، کارت هدیه، قربانی، نوشت افزار و  بهداشتی بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها