فرمانده سپاه ارومیه خبر داد؛

تجلیل از ۳ هزار پیشکسوت بسیجی در ارومیه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از سه هزار پیشکسوت بسیجی این شهرستان تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۴۲۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ - 19November 2020

تجلیل از ۳ هزار پیشکسوت بسیجی در ارومیه

به‌گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه،‍ سرهنگ قهرمان عیوضلو، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، امروز (پنجشنبه) در نشست خبری و مطبوعاتی تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: جهان امروز منطق عدالت، برادری و کرامت را زیاد نپسندیده و با آن مبارزه می‌کند و جوامعی می‌توانند خود را در این شرایط سرپا نگه‌دارند که قوی باشند.

وی افزود: راه اصلی غلبه بر آرزوهای دشمنان، حضور آگاهانه و مستمر مردمدر صحنه‌های موردنیاز بوده و فرمول اصلی این حضور بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ادامه داد: طی هشت ماهه نخست سال جاری، بسیج توانسته در مقابله با شیوع کرونا موفق عمل کند و طی هفته بسیج نیز توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی به میزان حداقل پنج هزار و حداکثر ۱۰ هزار بسته صورت خواهد گرفت.

وی دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران، تجلیل از سه هزار پیشکسوت بسیجی، غبارروبی مزار شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افتتاح ۶ خانه عالم به ارزش ریالی هر کدام ۲۰۰ میلیون تومان، افتتاح ۶ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد به ارزش ریالی هر کدام ۱۵۰ میلیون تومان، افتتاح سه سالن ورزشی بسیج با ارزش ریالی ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و شرکت بسیجیان در نذر خون و پلاسما را از جمله برنامه‌های هفته بسیج در ارومیه برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها