دبیر سومین جشنواره ملی ترنم فتح در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

لزوم راهکارهای‌نو و خلاقانه در پیشبرد امور هنری نیروهای مسلح در دوران کرونا

سرهنگ علیرضا امجدیان از اعمال راهکارهای‌نو برای پیشبرد امور هنری مجموعه نیروهای مسلح خبر داد و گفت: جشنواره‌های ترنم فتح و تئاتر سنگر ویژه نیروهای مسلح، با راهکارهای‌نو و خلاقانه باشکوه برگزار می‌شوند.
کد خبر: ۴۲۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۲ - 22November 2020

سرهنگ «علیرضا امجدیان» مدیر امور هماهنگی استان‌‎‌های سازمان هنری و امور سینمایی دفاع‌ مقدس و دبیر سومین جشنواره ملی ترنم فتح در گفت‎وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با بیان اینکه نشست‌های هم‌اندیشی با نمایندگان مناطق هفت‌گانه جشنواره ملی ترنم فتح برگزار شده است، اظهار داشت: نشست‌های هم‌اندیشی با نمایندگان این رویداد در استان‎های اصفهان، تهران، قزوین، سمنان، اردبیل، خوزستان و همدان به میزبانی استان فارس پیرامون چهارمین دوره جشنواره به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.
 
وی همچنین افزود: به دلیل محدودیت‌های دوران کرونا، نشست هماهنگی نحوه برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس ویژه تولیدات هنری و امور سینمایی ادارت کل استان‌های به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد. در همین راستا نشست‌های هم‌اندیشی را نیز با معاونت‌های هنری آجا، سپاه، ناجا و ودجا در جهت هماهنگی و ایجاد راهکارهای‌نو و خلاقانه در پیشبرد امور هنری و هماهنگی این سازمان‌ها و نمایندگان آن‌ها در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره‌های ترنم فتح و تئاتر سنگر ویژه نیرو‌های مسلح برگزار کردیم که نتایج خوبی به‎همراه داشت.
 
مدیر امور هماهنگی استان‌‎‌های سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس از برگزاری سومین جشنواره ملی ترنم ویژه یگان‌های موزیک نیرو‌های مسلح سراسر کشور جهت شناسایی ظرفیت‌های یگان‌‎های موزیک نیرو‌های مسلح و ارتقا سطح کیفی و کمی آن‌ها خبر داد و گفت: این گروه‎ها در سه مرحله استانی، منطقه‎ای و کشوری رقابت خواهند داشت که مرحله استانی با همکاری یگان‌های موزیک و ادارات کل استانی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام شد و به موجب آن ۷۲ یگان موزیک با هم رقابت کردند.
 
سرهنگ امجدیان تصریح کرد: در مرحله دوم این رویداد فرهنگی ۲۷ یگان به مرحله منطقه‌ای به میزبانی استان‌های اصفهان، البرز، گلستان، کرمان، خراسان رضوی، کرمانشاه و آذربایجان غربی راه یافته‌اند و منتخبین آن‌ها در جشنواره مرحله کشوری با هم در یک فضای صمیمی به‌رقابت خواهند پرداخت.  
 
وی خاطرنشان کرد: بخاطر شیوع ویروس کرونا در کشور، مرحله منطقه‌ای این رویداد به صورت ارسال فیلم یگان‌های موزیک به دبیرخانه توسط هیئت داوری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و مرحله کشوری آن نیمه دوم مهرماه سال‎‌جاری برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ ۱۲۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار