فرمانده سپاه ناحیه ساوه خبر داد؛

توزیع یک هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک‌های مومنانه

فرمانده سپاه ناحیه ساوه از توزیع یک هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک‌های مومنانه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ - 24November 2020

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک‌های مومنانه

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «حجت الله دستجانی»  فرمانده سپاه ناحیه ساوه امروز در آیین بهره برداری از پروژه ها و اجرای برنامه های هفته بسیج در شهرستان ساوه گفت: بسیج منطق و تفکری است که اگر با عمل ترکیب شود حماسه های بزرگی خلق می کند و نمونه این مسئله در طول عمر با برکت ۴۱ ساله بسیج به وضوح دیده می شود.

دستجانی اظهار کرد: امروز در شرایطی که با آن مواجه هستیم بیش از هر زمانی به تفکر و روحیه بسیجی نیاز داریم و بسیجیان در طی این سال ها نشان داده اند آمادگی لازم برای هر بحرانی دارند.

وی ادامه داد: بسیج امروز با طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت کلیه آحاد مردم و دستگاه های مسئول به دنبال مبارزه جدی با بیماری کرونا و کاهش آسیب های آن است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین دستاوردهای طرح شهید سلیمانی امید آفرینی و ایجاد نشاط در میان مردم باید باشد تا کمک به مدافعان سلامت و کادر درمان باید تحقق پیدا کند افزود: قرارگاه جهادی سلامت در شهرستان ساوه تشکیل شده و به دنبال این هستیم این قرارگاه در کلیه محله های شهرستان با محوریت مساجد تشکیل شود که تاکنون بیش از ۲۵ محله این قرارگاه شکل گرفته و ائمه جماعت به عنوان فرماندهان قرارگاه، بسیج خادم امورات اجرایی و مرکز بهداشت و متخصصین سلامت اقدامات کارشناسی قرارگاه را انجام می دهند.

دستجانی گفت: قرارگاه جهادی سلامت محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی هفت کمیته تخصصی برای آن در نظر گرفته شده که کمیته آموزش و همراه سازی، کمیته منابع انسانی و سازماندهی، کمیته نظارت، پایش و ارزشیابی، کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات، کمیته فرهنگی، روابط عمومی، رسانه و اطلاع رسانی و کمیته گروه های جهادی و حمایت از نیازمندان از کمیته های تخصصی این قرارگاه هستند.

وی ادامه داد: امروز همه باید برای درست اجرا شدن طرح شهید سلیمانی عزم جدی و اراده جهادی داشته باشیم و قطعا ورود بسیج برای اجرا شدن این طرح با برکات و آثار خوبی خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه اظهار کرد: امروز به مناسبت پنجمین روز از هفته گرامیداشت بسیج  آغاز به کار قرارگاه های جهادی سلامت محور در ۲۵ محله شهرستان ساوه، بهره برداری از چهار منزل مسکونی برای محرومین در روستای نور علی بیگ، اهدای چهار سری جهیزیه برای نیازمندان، کلنگ زنی مسجد امام حسن عسکری (ع) همزمان با میلاد با سعادت ایشان در عباس آباد ساوه و توزیع یک هزار بسته کمک مومنانه انجام می شود.

وی ادامه داد: در هفته گرامیداشت بسیج بیش از ۸۰ عنوان برنامه در نظر گرفته شده که عمده برنامه ها با رویکرد سلامت محور، مسجد محور و محرومیت زدایی هستند و سعی داریم با طرح شهید حاج قاسم سلیمانی هر پایگاه بسیج را به یک پایگاه تخصصی سلامت تبدیل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه خاطرنشان کرد: به منظور کمک به مدافعان سلامت بیش از ۲۰ نفر از جهادگران در قالب دو گروه جهادی در همه ابعاد به مدافعان سلامت کمک می کنند و نهضت کمک مومنانه نیز با قوت ادامه خواهد داشت که تاکنون از ابتدای شیوع کرونا بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها