مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

بسیجیان با گام‌های بلند برای تحقق تمدن اسلامی تلاش خواهند کرد

حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی گفت: امروز که بیانیه گام دوم انقلاب پیش روی بسیجیان است بسیج همچون گذشته نقش‌آفرینی خواهد کرد و با گام‌های بلند برای تحقق تمدن اسلامی تلاش خواهد کرد.
کد خبر: ۴۲۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ - 26November 2020

بسیجیان با گام‌های بلند برای تحقق تمدن اسلامی تلاش خواهند کرد

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالروز تشکیل بسیج، اظهار داشت: بسیج در طول عمر بابرکت خود تمام توان و تلاش خود را برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم در عرصه‌های مختلف صرف کرده است.

عبدی اظهار کرد: به‌کارگیری عزم و اراده قوی همراه با روحیه جهادی و انسجام در طول این دوران همواره چشمگیر بوده و بسیجیان از هیچ‌گونه فرصتی برای مجاهدت و فداکاری غافل نبوده‌اند.

وی ادامه داد: بسیج یک تفکر ارزشمند و عظیم و توام با معنویت و شجاعت است و بسیجیان برای حفظ استقلال،  نجات از وابستگی به بیگانگان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیجی یک مجموعه‌ای از روش‌ها و منش‌هایی است که تضمین‌کننده حرکت رشد و تعالی ملت اظهار کرد: بسیج یک مکتب کارآمد و نهضت راهگشاست که همواره این کارآمدی را به اثبات رسانده است.

عبدی افزود: در اندیشه امام و مقام معظم رهبری همه مستضعفین، مظلومین و پابرهنگان بسیجی هستند و بسیج محدود به کشور ایران اسلامی نیست بلکه به برکت تفکر حضرت امام(ره) فرهنگ بسیجی در سرتاسر عالم ترویج پیداکرده است.

وی ولایت باور، ولایت مدار و ولایت محور، عمل صالح و پرهیزکاری، ایثار و از خودگذشتگی، ایستادگی و مقاومت بر روی ارزش‌ها، بصیرت و زمان‌شناسی، پیش رو و بن‌بست شکن، مردم‌داری ، روحیه انتقادپذیری، امیدوار و امیدآفرین و تکلیف گرا و نتیجه محور از شاخصه‌های مهم بسیجی عنوان کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: در گام اول انقلاب اسلامی بسیج با این شاخصه‌ها یک کارنامه سراسر افتخار و سربلندی دارد و نقش‌آفرینی‌های متعددی در عرصه‌های مختلف انجام داده و امروز که بیانیه گام دوم انقلاب پیش روی بسیجیان است بسیج همچون گذشته نقش‌آفرینی خواهد کرد و با گام‌های بلند برای تحقق تمدن اسلامی تلاش خواهد کرد.

عبدی یادآور شد: از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که برای بسیج در گام دوم انقلاب لحاظ شده امیدآفرینی ، جهاد علمی، مقابله با جنگ اقتصادی، ترویج معنویت و اخلاق‌مداری، پاسداری همه‌جانبه از انقلاب اسلامی، کمک به مبارزه با فساد، جوان‌گرایی و تربیت نیروی جوان انقلابی و تقویت سبک زندگی ایرانی اسلامی است که باید به آنها توجه شود.

وی افزود: با توجه به فشار حداکثری که دشمنان امروز در جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی بر ملت ایران وجود دارد که در کنار این‌ها مسئله تحریف و جنگ روانی را در دستور کار گذاشته و ازاین‌جهت بسیج با تمام توان نقش‌آفرین است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: در شرایط بیماری کرونا بسیج با همه توان در همه ابعاد به دنبال قطع زنجیره کرونا و کمک به مدافعان سلامت و کادر درمان است که اقداماتی همچون راه‌اندازی نهضت کمک مؤمنانه ، حضور در مراکز درمانی ، انجام امورات شرعی فوت‌شدگان و سایر اقدامات را در دستور کار خود گذاشته است.

عبدی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی کشور تنها راهکاری که موجب عزت، تعالی و سربلندی ملت ایران می‌شود مقاومت فعال در همه ابعاد است و امروز دشمن در جنگ روانی به دنبال کرونا نشان دادن حقایق است و می‌خواهد بر روحیه مقاومت و ایستادگی ملت ایران خدشه وارد کند و راهبرد ما مقاومت فعال است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها