سردار قاآنی:

شهید سلیمانی مرد میدان مقاومت بود/ «حاج قاسم» مقاومت را از درون خود شروع کرد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این که «شهید سلیمانی مرد میدان مقاومت بود»، گفت: از شهید سلیمانی در بعد فرماندهی و نظامی خیلی تعریف شده است، اما «منطق دقیق» یکی از ویژگی‌های برجسته او بود.
کد خبر: ۴۳۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ - 01January 2021

شهید سلیمانی مرد میدان مقاومت بود/ «حاج قاسم» مقاومت را از درون خود شروع کردبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح جمعه در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران‌شان که در دانشگاه تهران برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: می‌دانم که امروز و در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) همه مردم ایران علاقه‌مند بودند تا با حضور در دانشگاه تهران، در مراسم یادبود شهدای قهرمان خود شرکت کنند.

وی بابیان اینکه «این مجلس با عظمت برای گرامیداشت همه شهدای مقاومت است که در رأس آن‌ها شهید سلیمانی و شهید ابو مهدی هستند»، خاطر نشان کرد: از شهید سلیمانی خیلی گفته شده، اما هرچه هم که گفته شود، باز هم کم است؛ آنچه در رسانه‌ها از شهید سلیمانی و شهید ابومهدی و سایر شهدا گفته می‌شود، بخش کوچکی از شخصیت آنهاست.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهید در آخرین سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی سه مدال افتخار دریافت کرد؛ ایشان در آخرین بیانات‌شان از این سه مدال رونمایی کردند و به شهید سلیمانی سه مدال قهرمانی ملت ایران، قهرمانی امت اسلامی و قهرمانی شکستن امت استکبار اهدا کردند.

سردار قاآنی با بیان اینکه «شهید سلیمانی مرد میدان مقاومت بود، اما مقاومت را از درون خود شروع کرد»، خاطر نشان کرد: هرکه می‌خواهد به این میدان بیاید، توجه کند که امکان ندارد، اهل مقاومت بود مگر اینکه در درون خود مقاومت را تجربه کرده باشند؛ معرفت، عبادت، اخلاص و ایثار و همه ارزش‌های انسانی و اسلامی درون کلمه «مقاومت» جای دارد.

وی افزود: از شهید سلیمانی در بعد فرماندهی و نظامی خیلی تعریف شده است، اما منطق دقیق یکی از ویژگی‌های برجسته او بود؛ او در همه میدان‌هایی که وارد شد با منطق وارد شد، اما وقتی طرف مقابل منطق را متوجه نشد، با زبان دیگری با او حرف زد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار