نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان دفاع مقدس خبر داد؛

تولید فیلم «فراق یاران» و «تا اوج بی‌نهایت» در مازندران

«آرش رمضانی» از تولید فیلم «فراق یاران» و «تا اوج بی‌نهایت» با موضوع شهدای مدافع حرم و عملیات کربلای چهار در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ - 21February 2021

تولید فیلم «فراق یاران» و «تا اوج بی‌نهایت» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «آرش رمضانی» نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم داستانی «تله مرگ» ظهر امروز در مراسم تقدیر از عوامل و رونمایی از فیلم داستانی «تله مرگ» به تهیه برنامه «هفت آسمان» با حضور رزمندگان، فرهیختگان و اساتید دانشگاهی اشاره کرد و اظهار داشت: در این برنامه که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تولید شد به معرفی یادمان‌های شهدای گمنام و پایگاه‌های فرهنگی پرداختیم و خیلی خوب درخشید.

وی همچنین به تولید فیلم «فراق یاران» با موضوع شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: قرار است این برنامه با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس از شبکه‌های سراسری، افق و استانی مازندران پخش شود.

رمضانی با اشاره به اینکه ساخت برنامه‌هایی با موضوع ایثار و شهادت نیازمند تفکر انقلابی است، عنوان کرد: در ساخت مجموعه «تله مرگ» برخی از مسئولین سنگ‌اندازی کردند، اما، چون کار دلی بود به مدد شهدا آن را به سرانجام رساندیم و برای پخش استانی در روز‌های آینده آماده شده است.

وی بر لزوم همکاری و توجه دستگاه‌ها در زمینه تولید آثار ماندگار هنری تأکید کرد و گفت: برای شهدا هرچقدر هم کار کنیم کم است و باید از جان مایه بگذاریم.

این کارگردان همچنین از تهیه و تولید فیلم «تا اوج بی‌نهایت» با موضوع عملیات کربلای چهار خبر داد.

یادآور می‌شود، این مراسم به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات و معاونت هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار