کلنگ ساخت یادمان یک شهید گمنام در ‌اهواز به زمین زده شد

همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مراسم کلنگ‌زنی ساخت یادمان یک شهید گمنام با حضور جمع کثیری از مسئولان خوزستان در بوستان شهید صباغیان اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ - 01March 2021

کلنگ ساخت یادمان یک شهید گمنام در قلب اهواز به زمین زده شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مراسم کلنگ‌زنی ساخت یادمان شهید گمنام با حضور سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، «افشین حیدری» مدیرکل ورزش و جوانان استان، «یاسین کاوه‌پور» شهردار منطقه یک اهواز و جمع کثیری از مسئولان در بوستان شهید صباغیان اهواز برگزار شد.

در این مراسم مقرر شد که یادمانی در این بوستان که روبروی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان است ساخته شود تا پس از آن پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این نقطه مرکزی کلانشهر اهواز تشییع و به خاک سپرده شود.

بوستان شهید صباغیان اهواز معروف به باغ معین یکی از بوستان های مرکزی شهر اهواز است که در مجاورت میدان شهدا و روبروی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان قرار دارد که پس از مدت‌ها مطالبه مردم این منطقه محقق شد و بزودی پیکر مطهر یک شهید گمنام 17 ساله در این نقطه از شهر اهواز به خاک سپرده می‌شود تا محفلی برای دلدادگان راه جهاد و ایثار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار