حجت‌الاسلام رئیسی مطرح کرد؛

ضرورت تقویت بازارچه‌های مرزی و پایه‌های اقتصادی مرزنشینان

رئیس قوه قضاییه گفت: فعال کردن بازارچه‌های مرزی و تقویت پایه‌های اقتصادی مرزنشینان باید در اولویت برنامه‌ها برای رسیدن به هدف مهم برقراری امنیت پایدار باشد.
کد خبر: ۴۴۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ - 04March 2021

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» در جلسه شورای توسعه امنیت غرب و شمال غرب با اشاره به اینکه زمانی امنیت اهمیت خواهد داشت که پایدار باشد و پایدار کردن آن در گرو مشارکت مرزنشینان است، اظهار داشت: امنیت پایدار در غرب و شمال غرب کشور با همگرایی، همدلی و هم اندیشی نیروهای نظامی، امنیتی و مردم منطقه تقویت می شود.

وی تصریح کرد: وضعیت معیشت و اقتصاد مرزنشینان دو عاملی هستند که امنیت پایدار را ایجاد خواهند کرد.

رییس قوه قضایی افزود: فعال کردن بازارچه‌های مرزی و تقویت پایه‌های اقتصادی مرزنشینان باید در اولویت برنامه‌ها برای رسیدن به هدف مهم برقراری امنیت پایدار باشد.

رییسی با بیان اینکه اگر بازارچه‌های مرزی فعال شود مرزنشینان در چهارچوب قانون و سیاست‌های کشور واردات و صادرات را انجام می‌دهند، اذعان کرد: مرزهای منطقه باید به کنترل‌های الکترونیک تجهیز شود و هیچ تعللی در این زمینه جایز نیست.

این مقام مسوول تاکید کرد: قوه قضاییه از انتقال زندان‌ها به بیرون شهرها و استفاده از زمین فعلی زندان‌ها برای کسب و کار و فعالیت‌های خدماتی مردم حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار