جانشین گروه 444 مهندسی رزمی نزاجا:

دفاع مقدس مظهر ایثارگری رزمندگان ارتش است

سرهنگ «اکبری» گفت: فداکاری و ایثارگری در راه وطن یک فضیلت الهی است و اگرچه دفاع مقدس بارزترین مظهر ایثارگری رزمندگان ارتش بوده، اما این جانفشانی‎ها محدود به دفاع مقدس نیست و تا امروز ادامه داشته است.
کد خبر: ۴۵۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ - 16May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «احمد اکبری» جانشین گروه 444 مهندسی رزمی نزاجا در دیدار با خانواده‌های معظم 8 ایثارگر خراسانی نیروی زمینی ارتش، فداکاری و ایثارگری درراه وطن را یک فضیلت الهی خواند و اظهار داشت: اگرچه دفاع مقدس بارزترین مظهر ایثارگری رزمندگان ارتش است اما این جانفشانی ها محدود به دفاع مقدس نبوده و تا به امروز ادامه داشته است.

وی افزود: در شرایطی که فداکاری تنها راه باقیمانده باشد و از هیچ راه دیگری نتوان به هدف مورد نظر دست یافت، جوهره ایثارگرانه مجاهدان به منصه ظهور می‌رسد و در این برهه حساس است که عیار واقعی مردان خدا مشخص می‌شود.

جانشین گروه 444 مهندسی رزمی نزاجا با بیان اینکه پیشرفت‌های امروز کشور مرهون جانفشانی های شهدا و خانواده بزرگ ایثارگران کشور است، خاطرنشان کرد: اگر شهدا نبودند، نهال نوپای انقلاب در طوفان حوادث و توطئه‌های دشمنان خبيث اين كشور به ثمر نمی‌نشست لذا با فداکاری خانواده‌های معظم شهدا، بلا از این سرزمین پاک دور شد و پیشرفت‌های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر جانفشانی های پیدا و پنهان ایثارگران است.

در پایان این دیدار جانشین فرمانده گروه 444 مهندسی رزمی نزاجا با اهدای لوح یادبود از صبر زینبی خانواده‌های معزز ایثارگران خراسانی نزاجا تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها