فتح خرمشهر، فتح خون/ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد:

نباید در بیان واقعیت‌های دفاع مقدس اغراق شود

حجت‌الاسلام «عبودی» به اهمیت تولید و چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس استان اشاره کرد و گفت: تولید و چاپ کتاب اقدامی ارزشمند و ضروری است؛ اما باید از اغراق در بیان واقعیت‌های دوران دفاع مقدس خودداری شود.
کد خبر: ۴۵۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ - 17May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «عبدالرحیم عبودی» رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا به‌ویژه شهدای فتح خرمشهر، اظهار داشت: یکی از بهترین روزها در طول تاریخ انقلاب اسلامی و تشیع، مسأله فتح خرمشهر بود.

وی با اشاره به این فرموده امام خمینی (ره) که «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، افزود: این جمله بدان مفهوم است که پشتوانه اصلی شهدا، رزمندگان و فرماندهان ما در آن دوران خداوند متعال بود و رزمندگان ما آن‌قدر به خدا توکل داشتند که خداوند کار غیرممکن را برای آن‌ها ممکن کرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه روز حماسه‌ آزادسازی خرمشهر، روز مقدسی بوده و جزو شعائر الهی است و نباید فراموش شود، متذکر شد: ائمه جمعه استان در خصوص ابعاد مختلف این حماسه در خطبه‌های نماز جمعه روشنگری می‌کنند.

عبودی به اهمیت تولید و چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس استان اشاره داشت و بیان کرد: تولید و چاپ کتاب اقدامی ارزشمند و ضروری است؛ اما باید از اغراق در بیان واقعیت‌های دوران دفاع مقدس خودداری شود.

وی از آمادگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان برای همکاری با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار