حضور حداکثری، اقتدار ملی/

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده ولی فقیه در این بنیاد رأی خود را به صندوق انداختند

اوحدی و حجت‌الاسلام شکری در نخستین ساعات آغاز رأی‌گیری برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، رأی خود را به صندوق انداختند.
کد خبر: ۴۶۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ - 18June 2021

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده ولی فقیه در این بنیاد رأی خود را به صندوق انداختندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای شرکت در انتخابات در وزارت کشور حضور یافت و رأی خود را به صندوق انداخت.

وی همچنین به عنوان عضو شورای مرکزی اجرایی انتخابات در مراسم آغاز انتخابات در وزارت کشور شرکت کرد. در این مراسم با اعلام وزیر کشور، فرآیند اخذ رأی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا آغاز شد.

حجت الاسلام یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در نخستین ساعت آغاز رأی‌گیری با حضور در مدرسه ۱۵ خرداد در خیابان کبکانیان رأی خود را به صندوق انداخت. معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز همگام با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم شهیدپرور در ساعات ابتدایی آغاز انتخابات آرای خود را به صندوق انداختند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش از این با صدور اطلاعیه‌ای از جامعه معزز ایثارگری و عموم مردم شهیدپرور ایران اسلامی برای حضور گسترده و حداکثری در انتخابات دعوت کرده بود.

اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه دو انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و همچنین انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به دلیل شرایط کرونایی و پرهیز از تجمع، یک ساعت زودتر از انتخابات دوره‌های قبل یعنی ساعت هفت صبح آغاز شد و طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درصورت تشخیص وزیر کشور رأی‌گیری تا ساعت دو بامداد ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار