مدیرکل راه آهن جنوب:

راه آهن جنوب سال‌ها حماسه و ایثار به جغرافیای خوزستان حمل می‌کرد

«‌درویش‌زاده» بر ثبت و ضبط بیشتر و بهتر حماسه‌های ماندگار مجموعه کارکنان راه آهن به خصوص در اوج جنگ تحمیلی تاکید کرد و گفت: راه آهن جنوب سال‌ها حماسه و ایثار به جغرافیای خوزستان حمل کرد.
کد خبر: ۴۶۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ - 19July 2021

راه آهن جنوب سال ها حماسه و ایثار به جغرافیای خوزستان حمل می کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «عبدالکریم درویش‌زاده» مدیرکل راه آهن جنوب امروز با حضور در دفتر سرهنگ پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک و ابراز امیدواری به تحولی بنیادین با رویکرد فرهنگی و اجتماعی در حوزه دفاع مقدس استان بر تدوین نقش بی بدیل راه آهن جنوب در دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

درویش‌زاده در ابتدای این دیدار، بر ثبت و ضبط بیشتر و بهتر حماسه‌های ماندگار مجموعه کارکنان راه آهن به خصوص در اوج جنگ تحمیلی تاکید کرد و اظهار داشت: راه آهن جنوب سال ها حماسه و ایثار به جغرافیای خوزستان حمل کرد.

وی افزود: آمادگی داریم با حضور سرهنگ حاجتی که نگاهی فرهنگی، اجتماعی و هنری به حوزه دفاع مقدس خواهند داشت همکاری همه جانبه‌ای داشته باشیم.

سرهنگ حاجتی نیز ضمن تقدیر از حضور مدیرکل راه آهن جنوب در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: خاطراتی که رزمندگان ما از راه آهن و خدمات شایسته این مجموعه در دوران دفاع مقدس دارند، بسیار کم نظیرند و ما انتظار داریم که فعالیت‌های جهادی و حماسی گوناگون شکل گرفته در مجموعه راه آهن در قالب تولید محتوای فاخر به مسافران و در سالن های انتظار این مجموعه به نمایش درآورده شوند.

وی در پایان از «عبدالکریم درویش زاده» خواست که بیش از پیش در تکمیل و ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در اهواز مشارکت کرده و نقش ایفا کنند تا ان‌شاالله غرفه‌ای اختصاصی نیز برای تدوین نقش راه آهن جنوب در این مرکز دیده و گنجانده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها