مراسم وداع با پیکر حجت‌الاسلام «نمازی» برگزار می‌شود

مراسم وداع با پیکر رئیس فقید اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح ساعت ۱۹ امروز در معراج‌الشهدا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶ - 24July 2021

مراسم وداع با پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین حاج «حسن نمازی»به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم وداع با پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن نمازی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح به همراه قرائت زیارت عاشورا امروز از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ در معراج‌الشهدا برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع پیکر آن مرحوم نیز ساعت ۹ صبح فردا (یکشنبه) از معراج‌الشهدا به سمت بهشت زهرا (س) برگزار و پیکر وی ساعت ۱۰:۳۰ فردا در قطعه ۵۱ (صالحین) تشییع و خاکسپاری خواهد شد. 

همچنین مراسم یادبود حجت‌الاسلام نمازی روز دوشنبه از ساعت ۷:۱۵ تا ۸:۱۵ صبح در محل صبحگاه ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور فرماندهان و مسئولین و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا برگزار خواهد شد.

به‌گزارش دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام نمازی متولد سال ۱۳۴۸ از تهران بود. وی تحصیلات حوزوی را در  مدرسه آیت‌الله مجتهدی سپری کرد. حجت‌الاسلام نمازی علاوه بر تحصیلات حوزوی، موفق به اخذ لیسانس ادبیات از دانشگاه تهران و فوق‌ لیسانس رشته الهیات و معارف اسلامی شده بود.

مرحوم نمازی که سخنرانی در هیئات مذهبی تهران را به‌طور جدی دنبال می‌کرد، عضو رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مفتخر به این مسئله بود. وی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی معمم شده بود و تا آخرین لحظات عمر بابرکت خود، در امور گره‌گشایی از مشکلات جوانان و ازدواج آنان فعالیت داشت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها