سرباز شهید بادانلو:

کوتاهی در خدمت به جمهوری اسلامی موجب شرمساری است

سرباز شهید باقر بادانلو در بخشی از وصیتنامه خود نوشته است: مراقب باشید اگر خدای ناکرده جمهوری اسلامی شکست بخورد، در مقابل پیامبر (ص) و ائمه (ع) شرمنده خواهیم شد.
کد خبر: ۴۶۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲ - 28July 2021

کوتاهی در خدمت به جمهوری اسلامی موجب شرمساری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، یکی از مهم‌ترین فراز‌های وصیتنامه شهدای والامقام اهتمام به پیروی از ولایت فقیه و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است به طوری که حضور در جبهه را در راستای حفظ آرمان‌های نظام اسلامی و پیروی از ولایت فقیه عنوان می‌کنند.

شهید بادانلو نیز  توجه به نظام مقدس جمهوری اسلامی را در وصیتنامه‌اش مورد تاکید قرار داده است.

باقر بادانلو فرزند حسین‌رضا، اول آبان سال ۱۳۴۵ در روستای وفس از توابع استان مرکزی به دنیا آمد. به سن سربازی که رسید، به عنوان سرباز ارتش به جبهه اعزام شد و در گروه‌های شناسایی در عملیات‌های مختلف رشادت‌های قابل تحسینی از خود نشان داد.

وی پنجم مرداد سال ۱۳۶۶ هنگام شناسایی در عملیات میثاق ۶ ـ منطقه سومار ـ بر اثر اصابت ترکش به سر و گردن به شهادت رسید و در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) قم، قطعه ۶ مزار شماره ۱۸۹ به خاک سپرده شد؛ این شهید عزیز بسیار مهربان و خوش برخورد و اهل دستگیری از دیگران بود.

در فرازی از وصیتنامه شهید بادانلو آمده است:

«عزیزان من؛ می‌دانم که فراق من برایتان سنگین است، ولی امیدوارم این عمل ناچیز را خداوند ذخیره آخرت همه ما قرار دهد و از طرف دیگر این را هم می‌دانم که خدای ناکرده شکست جمهوری اسلامی وشرمندگی در مقابل پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع)، بسیار سنگین‌تر است.

فقط شهید می‌تواند شهید را درک کند؛ همواره شاکر باشید و همیشه سعی کنید که در برابر امتحانات و آزمایش‌های الهی سربلند بیرون بیایید و صبر را پیشه خود سازید»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها