نماینده مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مرکز «جبهه مقاومت جهانی» جمهوری اسلامی ایران است

فلاحی گفت: امروز مرکز مدیریت جبهه مقاومت جهانی در برابر استثمار، غارت و زیاده‌طلبی سرزمین لاله‌های خونین، ایران زمین است.
کد خبر: ۴۷۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 25September 2021

مرکز جبهه مقاومت جهانی جمهوری اسلامی ایران استسارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: مردم ایران در هشت سال دفاع تاریخی از کیان سرزمین خود تاریخ مقاومت جهان را ورق زدند و حماسه ماندگار مقاومتشان مرز‌های این سرزمین را درنوردید و جهانشمول گشت.

وی با اشاره به اینکه امروز مرکز مدیریت جبهه مقاومت جهانی در برابر استثمار، غارت و زیاده‌طلبی سرزمین لاله‌های خونین ایران زمین است، گفت: آنچه می‌تواند در این شرایط مقاومت در برابر استکبار جهانی را به پیروزی برساند چیزی جز ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تبیین ارزش‌ ایثار و شهادت نخواهد بود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ماندن در مسیری که با ایثارگری شهدا به ما نشان داده شده می‌بایست همواره مورد توجه قرار گرفته و فراموش نشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از دفاع مقدس تا مدافعان حرم آل الله، گفت: امیدوارم همواره راه سید شهدای عرصه دفاع و مقاومت، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پر رهرو باشد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها