ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال‌شرق:

نیروی انتظامی حامی مردم و مایه امنیت کشور است

امیر سرتیپ «آذریان» گفت: نیروی انتظامی حامی مردم و مایه امنیت کشور است و این چتر حمایتی که آحاد جامعه تحت سرپرستی آن احساس آرامش دارند، به قیمت فداشدن خون‌های پاک شهدای نیروی انتظامی و مدافعان امنیت استوار مانده است.
کد خبر: ۴۸۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ - 13October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال‌شرق در دیدار با سردار سرتیپ پاسدار «کاظم تقوی» فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی که به مناسبت گرامیداشت مجاهدت‌های افسران و کارکنان این نیرو در هفته ناجا برگزار شده بود، اظهار داشت: نیروی انتظامی حامی مردم و مایه امنیت کشور است و این چتر حمایتی که آحاد جامعه تحت سرپرستی آن احساس آرامش دارند، به قیمت فداشدن خون‌های پاک شهدای نیروی انتظامی و مدافعان امنیت استوار مانده است.

وی افزود: حفظ نظم و تأمین امنیت اگرچه سرلوحه برنامه‌های نیروی انتظامی است اما افسران جان‌برکف پلیس علاوه بر این دغدغه، همواره در جهت ارتقای بنیه معرفتی و اعتقادی نیز پیشتاز هستند و همین امر، آنان را تبدیل به پلیس تراز انقلاب اسلامی کرده است.

نیروی انتظامی حامی مردم و مایه امنیت کشور است

وحدت نیروهای مسلح، مایه ناامیدی دشمن است

در این دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی هم ضمن تأکید بر ضرورت تقویت همکاری میان رده‌های مختلف نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با همکاری سایر نیروهای مسلح امنیت را در سطح شهر و مرزهای شمال‌شرق کشور برقرار می‌کند و هرچقدر که این تعامل بیشتر باشد و همدلی و برادری در میان نیروهای مسلح افزون‌تر شود، توطئه عناصر ضدامنیتی با سرعت بیشتری خنثی شده و دشمن ناامیدتر خواهد بود.

وی ادامه داد: مأموریت‌‌های ناجا متنوع است و گستره اجرایی آن از مرزها آغاز می‌شود و تا داخل شهرها ادامه دارد که برای موفقیت در آن‌ها، مجاهدان عرصه تأمین نظم و امنیت در تمام طول سال به صورت جهادی پای کار هستند.

سردار تقوی در انتها ابراز امیدواری کرد: شهدای ناجا، هستی و جان خود را فدا کردند تا ما سربلند باشیم و مبانی ایدئولوژیک انقلاب اسلامی را مقتدرانه به جهان معرفی کنیم. جامعه ایثارگران مظهر عزت و الگوهای عملی ولايت‌پذيری و ايثار برای همگان هستند و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به بركت خون‌ پاک و مطهر شهداست که استوارتر از گذشته در تمامی عرصه‌ها و ميدان‌ها حضور پیدا می­‌کند.

نیروی انتظامی حامی مردم و مایه امنیت کشور است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها