رئیس سازمان امور موزه‌های دفاع مقدس خبر داد؛

راه‌اندازی ۲۴ موزه دفاع مقدس در مرکز استان‌ها

سردار «ستوده» گفت: در کل کشور 37 موزه دفاع مقدس پیش‌بینی شده که اکنون در 24 استان موزه ایجاد و راه اندازی شده است.
کد خبر: ۴۸۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ - 27October 2021

راه‌اندازی ۲۴ موزه دفاع مقدس در مرکز استان‌هابه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «سید حسین ستوده» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرا موزه دفاع مقدس استان بوشهر اظهار داشت: در کل کشور 37 موزه دفاع مقدس پیش‌بینی شده که اکنون در 24 استان موزه ایجاد و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه برخی از استان‌ها دارای چند موزه دفاع مقدس هستند گفت: در استان خوزستان 4 موزه در اهواز، خرمشهر، دزفول و آبادان، در کرمانشاه 3 موزه در مرکز استان، مرصاد و گیلان غرب و موزه استکبار ستیزی در صحرای طبس خراسان جنوبی ساخته می‌شود.

رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس با اشاره به ساخت 20 موزه دفاع مقدس در هشت سال گذشته تصریح کرد: 9 موزه آن سال گذشته ساخته شد و اکنون 24 موزه در مرکز استان‌ها راه‌اندازی شده است.

ستوده با بیان اینکه ساخت موزه دفاع مقدس در 6 استان دیگر در دستور کار قرار دارد افزود: استان‌های بوشهر و هرمزگان که جزء مناطق راهیان نور دفاع مقدس است که ساخت این موزه در استان‌های یاد شده در اولویت قرار دارد.

وی از تخصیص شش هزار متر مربع زمین برای ساخت موزه دفاع مقدس در بوشهر خبر داد و بیان کرد: اکنون ساخت موزه دفاع مقدس در بوشهر در مرحله طراحی قرار دارد که با تعیین مقاومت زمین، ساخت آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار