امام جمعه شهر دیر:

دشمنان اقتدار ما را مزاحم اهداف خبیث خود می‌دانند

«حسینی» گفت: جامعه اگر اقتدار داشته باشد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اگر با موشک و صنعت هسته‌ای ما مخالفت می‌کنند بخاطر این است که اقتدار ما را مزاحم اهداف خبیث خود می‌دانند.
کد خبر: ۴۹۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱ - 24November 2021

دشمنان اقتدار ما را مزاحم اهداف خبیث خود می‌دانندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه شهر دیر با تبریک سالروز تأسیس بسیج اظهار داشت: جامعه اسلامی در همه عرصه‌ها باید اقتداری همه جانبه داشته باشد.

وی حجاب و عفاف را از عوامل اقتدار دانست و گفت: جوانان مؤمن و ایثارگر بسیجی مایه اقتدار جامعه اسلامی هستند.

 امام جمعه شهر دیر با بیان اینکه فناوری هسته‌ای و نوین دیگر، صنعت دفاعی و ارتش و سپاه و نیروهای انتظامی، خودکفایی کشور در عرصه‌های مختلف و توانمندی‌های علمی مایه اقتدار جامعه اسلامی است افزود: جامعه اگر اقتدار داشته باشد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اگر با موشک و صنعت هسته‌ای ما مخالفت می‌کنند بخاطر این است که اقتدار ما را مزاحم اهداف خبیث خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه بسیج در رأس همه عوامل اقتدار است خاطرنشان کرد: بسیج یعنی همه کسانی که در جامعه اسلامی تفکر بسیجی و روحیه فداکاری و ایثارگری دارند.

حسینی با اشاره به اینکه اگر سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی عرصه را دشمنان اسلام و داعشی‌های وابسته به استکبار تنگ می‌کند بخاطر این است که او یک بسیجی بود تاکید کرد: وقتی نیروی دریایی سپاه ما در دریای عمان آمریکایی‌ها را وادار به فرار و تحقیر می‌کند، بسیج ما است که نقش آفرین است.

امام جمعه دیر ابراز کرد: رهبر فرزانه که امروز جهان اسلام را رهبری می‌کند بسیجی است، رئیس جمهور ما که مقابل دشمن ایستاده و گشایش‌هایی در زندگی جامعه پیدا شده که بخاطر اقتدار ما و ایستادگی مقابل دشمن است.

وی با بیان اینکه اگر عزت و اقتدار و صلابت و عزتی داریم بخاطر فرهنگ بسیجی است که باید این فرهنگ را در خود تقویت کنیم و نگذاریم در جامعه کمرنگ شود خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی هر جا گسترش پیدا کند نقش آفرین است، در این موقعیت که دشمنان به دنبال ناامیدی مردم است حضور بسیجیان در این رزمایش لرزه بر تن دشمن می‌اندازد.

حسینی با بیان اینکه این رزمایش به دشمن این پیام را می‌دهد که بسیج همواره در صحنه و بیدار و هوشیار و گوش به فرمان رهبری است که هر جا بفرمایند وارد میدان کی می شود تصریح کرد: بسیجیان با همین روحیه و صفا و اخلاص راه شهدا و امام راحل را ادامه دهند.

این مسئول با اعلام اینکه بسیج امروز هم در قبال مشکلات جامعه اسلامی مسئولیت دارد، افزود: بسیج در بحث کرونا و مواسات و سیل و زلزله خوش درخشیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها