نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی:

راهبرد نظام سلطه تقابل با «اسلام سیاسی» است

آیت‌الله «علم‌الهدی» گفت: دشمنی اصلی نظام سلطه با اسلام سیاسی است و با اسلام سکولار کاری ندارد، زیرا اسلام سیاسی غیرت دینی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی را به‌همراه خواهد داشت، این غیرت دینی حق‌کشی‌های استکبار جهانی در دنیا را برنمی‌تابد.
کد خبر: ۵۰۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲ - 14January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در جوار بارگاه مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی نقد منصفانه، به ویژه برای دستگاه‌های نظارتی نظیر مجلس شورای اسلامی آزاد است، اما این نباید موجب شود که برخی میدان را برای بدخواهان باز کرده و مستمسک به دست دشمنان بدهند که با استفاده از آن علیه جمهوری اسلامی تبلیغات کرده و در این مسیر به گفته‌های فلان نماینده مجلس و یا مسئول در کشور استناد کنند.

وی افزود: دشمن در فضای مجازی تمام توان خود را برای توهین به مسئولان نظام و سیاه‌نمایی اوضاع کشور و تبلیغات سوء به کار بسته است، به نحوی که حدود ۸۵ درصد مطالب توهین‌آمیز، دروغ و تهمت که علیه جمهوری اسلامی در فضای مجازی منتشر می‌شود در خارج از کشور مدیریت می‌شود و حدود ۱۵ درصد آن داخلی است، که بخش اعظمی از این ۱۵ درصد نیز توسط برخی افراد ناآگاه و متأثر از هیجانات آنی نسبت به یک مطلب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: استکبار جهانی با اسلام سوکولار کاری ندارد، چراکه دشمنی اصلی نظام سلطه با اسلام سیاسی است، زیرا اسلام سیاسی غیرت دینی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی را به‌همراه خواهد داشت، این غیرت دینی حق‌کشی‌های استکبار جهانی در دنیا را برنمی‌تابد. در اسلام سکولار اگر تمام شبانه روز نماز و قرآن و مفاتیح خوانده شود، دشمنان اسلام با آن هیچ مخالفتی ندارد.

علم‌الهدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت قیام ۱۹ دی مردم قم گفت: این حماسه سرآغاز یک حرکت زنجیره‌ای بود که در مدت یک سال و ۳۴ روز، بساط یک حکومت مستبد تا دندان مسلح ۲۵۰۰ ساله را که، همه طاغوتیان نیز از وی حمایت می‌کردند، برچید، و این حکومت در شرایطی که تا ۲ شب مانده به ۲۲ بهمن، سلاح مردم انقلابی فقط چوب دستی بود، شکست خورد و مردم پیروز شدند و علت آن پوچی، تهی بودن، فساد و جنایت و در نتیجه نفرت عمومی از آن بود و بر اثر تراکم فساد، عموم ملت از این حکومت خودکامه و استبدادی نفرت داشتند و غیرت دینی مردم و امدادهای الهی انقلاب را به پیروزی رساند.

وی خاطرنشان کرد: درک این مهم برای افرادی که آن دوران را تجربه نکرده‌اند بسیار مهم است و اگر این غیرت دینی در مردم زنده باشد ۴۳ سال که هیچ، حتی با گذشت بیش از ۴۰۰ سال هم این حکومت، تا زمانی که پرچم آن به دست صاحب الزمان (ع) سپرده شود دوام می‌آورد و اگر خدای نکرده این غیرت دینی از بین برود، همه چیز از دست خواهد رفت.

خطیب جمعه مشهد ابراز داشت: غیرت دینی یعنی اینکه ما ضعف و ناتوان شدن دین اسلام، دشمنی با خدا و سقوط ارزش‌های اسلامی را تحمل نکنیم، چنین انسانی نمی‌تواند در برابر گناه و معصیت و ظلم به همنوعان خود ساکت و بی‌تفاوت باشد، غیرت دینی اجازه نمی‌دهد ارزش‌های غربی جای ارزش‌های اسلامی را بگیرد و ساکت بماند، اسلام سیاسی غیرت دینی را رقم می‌زند. ما یک حکومت و یک حکمرانی اسلامی داریم، حکومت اسلامی بعد از انقلاب تشکیل و هر روز قدرتمندتر شده است اما حکمرانی دینی این است که در زندگی اجتماعی ما اصول و ارزش‌های اسلامی پیاده شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: غیرت دینی وقتی ارضا می‌شود که در جامعه حکمرانی اسلامی باشد، اسلام سکولار ضد غیرت دینی است. دشمنان نظام جمهوری اسلامی، دشمن اسلام سیاسی هستند، این اسلام سیاسی است که وجود منحوس رژیم سرطانی و متجاوز صهیونیستی را برنمی‌تابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها