فتح خرمشهر؛ فتح خون/ یادداشت/ حجت‌الاسلام شیرازی

آزادی خرمشهر تقدیر الهی بود

خدا تقدیر کرده بود، آن‌چه را ناباور می‌پنداشتند به باور تبدیل کند و به دست رزمندگان مقاوم جبهه حق، خرمشهر، شهر خون و قیام را آزاد کند.
کد خبر: ۵۲۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۴ - 25May 2022

تمام خرمشهر را سنگربندی کردندگروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس- حجت‌الاسلام «علی شیرازی» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، مطلبی را به شرح زیر به نگارش درآورد:

آن روز که خرمشهر به دست نیرو‌های بعثی اشغال شد، هیچ‌کس باور نمی‌کرد که یک روز آزاد خواهد شد و به دامان ایران اسلامی بازخواهد گشت.

بعثی‌ها با کمک آمریکا و اروپا و اسرائیل، تمام خرمشهر را سنگربندی کردند، اطراف شهر را پر از موانع نمودند، نیرو‌های آموزش‌دیده را در شهر مستقر کردند و بر دیوار‌های شهر نوشتند: آمده‌ایم که بمانیم!

خیلی‌ها در داخل کشور، به توان نظامی نیرو‌های خودی نگاه می‌کردند و به قدرت ظاهری صدام و حامیانش، می‌پنداشتند خرمشهر در دست صدامیان باقی خواهد ماند!

اما خدا تقدیر کرده بود، آن‌چه را ناباور می‌پنداشتند به باور تبدیل کند و به دست رزمندگان مقاوم جبهه حق، خرمشهر، شهر خون و قیام را آزاد کند.

امروز نیز خدا، همان خدای خرمشهر است و مردم، همان مردم عصر نبرد هشت ساله، بلکه مقاوم‌تر از دیروز، دشمن نیز همان دشمن دیروز است، بلکه ضعیف‌تر و ناتوان‌تر!

دیروز ایمان و روحیه جهادی و مقاومت نتیجه‌بخش بود، امروز هم همان ویژگی‌ها سرنوشت من و شما را رقم می‌زند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها