معاون سیاسی امنیتی استانداری قم خبر داد؛

برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم در اواخر آبان امسال

«حاجی‌زاده» با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای این استان در اواخر آبان امسال، گفت: برگزاری کنگره ملی شهدای قم موجب زدوده شدن غبار غفلت و فراموشی از شهدای ارتش، این ستارگان پرفروغ آسمان ایثار و شهادت می‌شود.
کد خبر: ۵۲۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ - 31May 2022

کنگره شهدا غبار غفلت از ایثارگری‌های ارتش می‌زدایدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «احمد حاجی‌زاده» معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای نیروی هوایی استان که در محل ستاد کنگره ملی شهدای قم برگزار شد، اظهار داشت: نیروی هوایی در ذهن مردم ما همواره از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است.

وی افزود: در طول سال‌های دفاع مقدس، نیروی هوایی، تکیه‌گاه مردم بوده و دلاورمردی‌های فراوان این نیرو و یاد و خاطره شهدای والامقام آن باید به‌خوبی ثبت شود.

حاجی‌زاده با بیان این نکته که خدمت به فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند دعوت از سوی خود شهداست، عنوان کرد: شهدا در پیشگاه خدا عزیز هستند و اگر عنایت شهدا نباشد، نمی‌توان کوچکترین گام را هم برداشت و معتقدیم هدایت برنامه‌ها، با اشاره خود آنان صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای این استان در اواخر آبان امسال، تصریح کرد: برگزاری کنگره ملی شهدای قم موجب زدوده شدن غبار غفلت و فراموشی از شهدای ارتش، این ستارگان پرفروغ آسمان ایثار و شهادت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار