اقدامات گروه جهادی «شهید دهقان طزرجانی» به مردم سیل زده یزد

مسئول گروه جهادی «شهید دهقان طزرجانی» گفت: از صبح روز جمعه که سیل در یزد اتفاق افتاد نیروهای بسیجی گروه جهادی در بحث تخلیه آب و گل و لای فعالیت داشتند.
کد خبر: ۵۳۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ - 03August 2022

«قربانی» مسئول گروه جهادی «شهید دهقان طزرجانی» با اشاره به اقدامات این گروه در رابطه با کمک رسانی به مردم سیل زده یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از یزد اظهار داشت: از صبح روز جمعه که سیل در یزد اتفاق افتاد نیروهای بسیجی گروه جهادی در بحث تخلیه آب و گل و لای فعالیت داشتند.

وی ادامه داد: همچنین در مورد توزیع مواد شوینده (شامپو، صابون و حوله) برای یاری رساندن به یکسری از مردم که نیاز به کمک داشتند اقداماتی صورت گرفت. در زمینه شست و شوی فرش و قالی نیرو‌های ما تمام توان خود را گذاشتند.

قربانی با اشاره به طبخ و توزیع آش برای سیل زدگان توسط جهادگران و نیرو‌های کمکی این اقدامات را وظیفه و ادای حقی خود دانست و گفت: این مردم گردن ما حق دارند و همچنین به دنبال رضایت خداوند مهربان هستیم تا زمانی که نیاز باشد این اقدامات ادامه خواهد داشت و تا جایی که بتوانیم و از عهده ما بر بیاید تمام تلاش و پشتیبانی را از مردم خواهیم کرد.

وی دیگر اقدامات این گروه جهادی را نام برد و اضافه کرد: محرومیت زدایی و ساختن مسکن در روستا‌های نوار مرزی جنوب شرق کشور، ساخت کارگاه اشتغالزایی و اشتغال آفرینی برای حداقل ۳۰ نفر، توزیع بسته‌های مومنانه، طبخ و توزیع غذا در مناسبت‌های مختلف جهت اقشار ضعیف، توزیع لوازم التحریر و اسباب بازی و برگزاری مراسمات روضه خوانی کوچه به کوچه خونه به خونه حسینیه از جمله اقداماتی است که عزیزان بسیجی گروه جهادی شهید دهقانی انجام داده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار