مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس طرقبه خبر داد؛

تکریم ۲۰۰۰ پیشکسوتان دفاع مقدس طرقبه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

«مهدیان» از برگزاری مراسم تکریم ۲۰۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت شهرستان طرقبه با حضور «محمدباقر قالیباف» در ششم مهر خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵ - 23September 2022

«باقر مهدیان طرقبه» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان طرقبه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد درباره ضرورت گرامیداشت حماسه دفاع مقدس اظهار داشت: جامع‌ترین و کامل‌ترین راه برای نسل حاضر زنده نگه‌داشتن مفاهیم دفاع مقدس در جامعه است.

وی افزود: با مدیریت جنگ توسط امام خمینی (ره) و حضور گسترده مردم در دفاع مقدس و مقاومت در برابر ارتش بعث عراق، حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی جدا نشد، این سیره که متعلق به جوانان دیروز است باید برای جوانان امروز تبیین شود تا بتوانند از این تجربه پرافتخار در جهت تداوم حرکت رو به جلو نظام مقدس جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب گام بردارند.

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان طرقبه با اشاره به اینکه در راستای گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس در شهرستان طرقبه نزدیک به ۱۵۰ برنامه پیش‌بینی شده است، گفت: تکریم ۲ هزار پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت شهرستان طرقبه با حضور «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در ششم مهر در هتل ثامن‌الائمه (ع) برنامه محوری گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

مهدیان گفت: نواختن زنگ مقاومت ویژه بازگشایی مدارس و دیدار با خانواده شهدا را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده ویژه هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار