آئین رونمایی از کتاب «راویان روشنایی» برگزار شد

آئین رونمایی از کتاب «راویان روشنایی» با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸ - 02October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، آئین رونمایی از کتاب «راویان روشنایی» با حضور سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد و «علی جم» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در این مراسم خانواده شهدا، جانبازان، اسرا و ایثارگران را ذخایر ارزشمند دوران طلایی دفاع مقدس برشمرد و اظهار داشت: چه افتخاری بالاتر از اینکه ما در تداوم انقلابمان ذخیره‌های عظیمی، چون خانواده این عزیزان را داریم.
 
وی اضافه کرد: به برکت خون‌های پاک‏‎ ‎‏شهدا، انقلاب و جمهوری اسلامی ایران بارور شد و شما، گواهان صادق و یادگاران عزم‌ها و اراده‌های استوار و آهنین، ‎ ‎‏نمونه‌ترین بندگان مخلص حقید.
 
این مسئول متذکر شد: در شرکت توزیع نیروی برق نیز تلاش شده تا ضمن ارج نهادن به فرهنگ غنی ایران اسلامی، یاد و خاطره رشادت‌ها و مجاهدت‌های ایثارگران به تصویر کشیده شود.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اشاره کرد: با همکاری ارزشمند اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گوشه‌ای از خاطرات ۵۲ نفر از کارکنان ایثارگر شرکت، جمع آوری و در کتابی با عنوان «راویان روشنایی» تدوین شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها