تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع):

نیروی انتظامی بازوی اقتدار و مایه سربلندی ملت است

حجت الاسلام و المسلمین «کلانتری» ضمن گرامیداشت هفته فراجا گفت: کارکنان پلیس بازوی اقتدار و سربلندی ملت ایران هستند.
کد خبر: ۵۴۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴ - 05October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام و المسلمین «ابراهیم کلانتری» تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) امروز چهارشنبه در دیداری که به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا در حرم مطهر شاهچراغ (ع) با سردار «رهام‌بخش حبیبی» فرمانده انتظامی استان فارس، معاونان وی و روسای پلیس‌های تخصصی داشت ضمن گرامیداشت هفته فراجا اظهار داشت:  کارکنان پلیس بازوی اقتدار و سربلندی ملت ایران هستند.

تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) خاطرنشان کرد: کارکنان پلیس مسئولیت سنگین تأمین امنیت جامعه را بر عهده دارند که این موضوع افتخار بزرگی برای آنان و دارای اجر فراوانی در نزد پروردگار بزرگ است.

کلانتری با بیان اینکه دشمنان در حوادث اخیر مجموعه انتظامی را مورد هجمه قرار دادند، تصریح کرد: بحمدالله با جانفشانی کارکنان انتظامی و همچنین حمایت‌ها و هوشیاری به موقع مردم ایران اسلامی، توطئه‌های دشمنان این مرزوبوم به مانند همیشه ناکام ماند.

 به گزارش دفاع‌پرس امسال روز سیزدهم تا نوزدهم مهرماه در تقویم رسمی کشورمان، روز گرامیداشت هفته فراجا یا هفته پلیس نامیده شده تا بدین ترتیب از زحمات و ایثار سربازان سبزپوش پلیس کشور (فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) تقدیر و تشکر به عمل آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار