استاندار لرستان:

فراجا در خط مقدم دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است

زیویار گفت: فراجا در خط مقدم دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تامین امنیت عمومی است.
کد خبر: ۵۶۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴ - 25January 2023

فراجا در خط مقدم دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تامین امنیت عمومی است

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان امروز (چهارشنبه) در جلسه شور ستادی انتظامی لرستان که با حضور سردار «یحیی الهی» فرمانده انتظامی لرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات سردار «یحیی الهی» و کارکنان انتظامی استان در کسب رتبه‌های برتر در سطح کشور، از اقدامات و عملکرد مطلوب این فرماندهی در حوزه‌های مختلف از جمله مبارزه با مواد مخدر، سلاح و مهمات، کاهش سرقت، فضای مجازی تقدیر و تشکر کرد.

استاندار لرستان با بیان این مطلب که فراجا در خط مقدم دفاع از ارزش های انقلاب و تامین امنیت عمومی است گفت: پلیس برای مردم و در دل مردم جای دارد و همه به عینه دیدیم که کارکنان انتظامی با تقدیم شهدای گرانقدر موجب ارتقاء امنیت شهروندان شدند.

زیویار با بیان اینکه پلیس بسیجی وار و بصورت جهادی در راه آرامش و امنیت شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نکرد، خاطر نشان کرد: کارکنان انتظامی برای تامین امنیت، استقلال و تمامیت ارضی کشور احساس تعهد و مسئولیت مضاعفی دارند.

وی تصریح کرد: بحث اعتقاد و آرمان این نیرو است که در وجود تک تک آنها نهادینه شده است و در ماه های اخیر در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی و استقرار نظم و قانون و حفظ شعائر اسلامی و مبارزه با تخلفات خوش درخشید و جنگ ترکیبی و تمام عیار دشمن را بی اثر کرد.

استاندار لرستان اظهار داشت: ماموران جان برکف و ولایتمدار پلیس لرستان همیشه و در همه جا با مخلان نظم و امنیت عمومی، شجاعانه برخورد قاطع داشته اند و با افتخار جان گرانبهای خود را تقدیم جامعه کرده و گواه این مطلب تقدیم 501 شهید والامقام فرماندهی انتظامی استان می باشد.

زیویار در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به خصوص شهدای عرصه نظم و امنیت، گفت: توجه به معیشت پلیس از جمله مسکن همواره از اولویت‌های مهم فراجا باشد تا کارکنان انتظامی بتوانند بدون دغدغه به وظیفه خود که برقراری امنیت جامعه است تلاش مضاعفی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار