شهادت جوان فلسطینی در پی شلیک بی‌دلیل نظامی صهیونیست

یک جوان ۱۸ ساله فلسطینی، بامداد امروز، در حالی که داخل خودروی خود نشسته بود، هدف شلیک یک نظامی صهیونیست قرار گرفت.
کد خبر: ۵۸۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ - 26March 2023

یک جوان فلسطینی در پی شلیک بی دلیل نظامی صهیونیست به شهادت رسیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یک جوان ۱۸ ساله فلسطینی به نام «عمر سواعد» سحرگاه امروز (یکشنبه) هدف شلیک یک نظامی صهیونیست قرار گرفت و به دلیل شدت جراحت وارده، در بیمارستان به شهادت رسید.

به نوشته وبگاه عرب۴۸، این جوان فلسطینی در روستای «کفر یاسیف» در «الجلیل» در حالی که در داخل خودروی شخصی خود به همراه دوستانش نشسته بود، هدف تیراندازی یک نظامی صهیونیست که خارج از ساعت کاری خود به سر می‌برد، قرار گرفت.

به گفته شاهدان عینی، گلوله به گردن این جوان فلسطینی اصابت کرد و پلیس صهیونیستی نیز پس از شلیک به او نزدیک شد تا از مرگ او اطمینان حاصل کند.

همزمان تعدادی از نیرو‌های دایره تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی نیز در محل حادثه حضور یافتند. پلیس مدعی شده است که ابتدا جوانان فلسطینی شلیک کرده‌اند.

این واقعه یک روز پس از آن رخ داد که دو نظامی صهیونیست در روستای «حواره» در جنوب شهر نابلس در جنوب کرانه باختری هدف تیراندازی قرار گرفته و زخمی شدند؛ حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

گروه مقاومت «کتائب ابوعلی مصطفی» نیز در بیانیه‌ای مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفت؛. گروهی که در یک سال اخیر در کنار چندین گروه کوچک و بزرگ دیگر در کرانه باختری تشکیل شده و معادله را به‌شدت علیه صهیونیست‌ها تغییر داده‌اند.

به نوشته روزنامه یدیعوت آحارانوت، این گروه‌ها مانند «عرین الاسود» یا «کتائب جنین»، ضمن برخورداری از پایگاه مردمی قابل توجه به هیچ‌یک از گروه‌های نام‌آشنا از جمله حماس و فتح وابسته نیستند و توانسته‌اند مقاومت مسلحانه در کرانه باختری را شعله‌ور کنند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها