رئیس سازمان بسیج سازندگی:

تحقق اقتصاد مقاومتی اولویت اصلی بسیج سازندگی است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی اولویت نخست بسیج سازندگی است، گفت: مدیریت درست منابع می‌تواند درصد خطا را به حداقل برساند.
کد خبر: ۱۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷ - 18May 2014

تحقق اقتصاد مقاومتی اولویت اصلی بسیج سازندگی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "ابراهیم عزیزی" رئیس سازمان بسیج سازندگی در همایش هماندیشی مدیران سازندگی استانهای جنوب کشور که ظهر امروز در ناحیه سپاه ثارالله شیراز برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با هدف ایجاد هماهنگی و رسیدن به یک درک مشترک میان بسیج سازندگی و سپاه تشکیل شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه رسیدن به یک نگاه جامع و کامل ماموریت مهم بسیج سازندگی است، گفت: برای تحقق این ماموریت باید هم در نگرش و هم در ساختار تغییر به وجود آورد.

عزیزی افزود: مسئولان بسیج سازندگی کشور باید اهداف و آرمانهای بسیج سازندگی را به خوبی بشناسند و بدانند که چه باید بکنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: باید از نیرو و اراده مردمی در پیشرفت و تعالی کشور به ویژه در بحث اقتصادی بهره گرفت و این امر یکی از رسالتهای بسیج سازندگی است.

وی تصریح کرد: اگر بسیج سازندگی از نیروی پرنشاط جوانان در راه پیشرفت اقتصادی استفاده کند، انقلاب اقتصادی بر مبنای آرمانهای انقلاب اسلامی به وجود میآید.

عزیزی با بیان اینکه بسیج سازندگی متولی امر اشتغال نیست، گفت: بسیج سازندگی بر این باور است که باید فرهنگ بسیجی را وارد عرصه اشتغال کرد و به دنبال جایگزینی دیگر دستگاهها نیست.

وی افزود: خدماترسانی به مناطق محروم، تقویت کار گروهی و کمک به دستگاههای اجرایی از وظایف بسیج سازندگی است و باید روی این موضوعات تمرکز بیشتری شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به سیاستهای اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی قریب به دو سال است که در زمینه اقتصاد مقاومتی فعالیت میکند و در تلاش است تا استقلال اقتصادی را در ایران محقق کند.

عزیزی در تعریف اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی به معنی افزایش ظرفیت تولید ملی، بهبود فضای کسب و کار با بهرهگیری از سرمایههای انسانی و تبدیل کردن تهدیدها به فرصت است.

وی با بیان اینکه برای انجام هر کار و فعالیتی الزاماتی نیز نیاز است، افزود: مردمی کردن اقتصاد، فراهم کردن شرایط جهش اقتصادی، شناخت شرایط و ظرفیتهای هر استان از الزامات بسیج سازندگی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی اولویت اول بسیج سازندگی است، اظهار کرد: مدیریت با تدبیر از موضوعاتی است که باید در بسیج سازندگی به آن توجه شود، چراکه مدیریت درست منابع و رصد آینده میتواند درصد خطا را در اقتصاد به حداقل برساند و اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار