نمایش عزت و اقتدار (14) / گزارش دفاع پرس از نمایش دستاوردهای پدافند هوایی ارتش

نمایش پهپادها و موشک‌های پدافندی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)/ از سامانه S-۲۰۰ تا سامانه کنترل آتش اسکای‌گارد

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس بخشی از توانمندی های دفاعی خود را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۲۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰ - 22September 2014

نمایش پهپادها و موشک‌های پدافندی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)/ از سامانه S-۲۰۰ تا سامانه کنترل آتش اسکای‌گارد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس بخشی از توانمندی های خود را در قالب سامانه های موشکی، راداری و پهپادی به نمایش گذاشت.

براساس این گزارش موشک شلمچه که بدست متخصصین توانمند صنایع داخلی طراحی و تولید شده و برای مقابله با اهداف پایین و متوسط طراحی شده است در مراسم رژه امروز به نمایش گذاشته شد.

همچنین سامانه کنترل آتش اسکایگارد که جهت مقابله با هر نوع حمله هوایی ارتفاع کم طراحی شده و به موشک های هوا به زمین مجهز شده است و قابلیت کنترل دو جنگ افزار ۳۵ م م با برد موثر ۴۰۰۰ متر را دارا بوده و همچنین از قابلیت تجهیز به لانچر موشک برخوردار است، نیز در مراسم امروز در معرض دید عموم قرار گرفت.

سامانه کنترل آتش خاتم جهت مقابله با هر نوع حمله هوایی ارتفاع کم و موشک های هوا به زمین طراحی گردیده است که همراه با دو جنگ افزار ۳۵ م م به کارگیری می شود، از دیگر محصولات ارائه شده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در این مراسم است.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1391/11/10/267938_380.jpg
 

همچنین سامانه موشکی FM-۸۰ که به دست متخصصین داخلی بهینه شده است و به منظور مقابله با هدف های پرنده با سرعت کم و زیاد و ارتفاع پایین و همچنین مقابله با انواع پرنده های بدون سرنشین ساخته شده است نیز به نمایش درآمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار