امیر فولادی:

صلح، امنیت و پیشرفت در سایه توان دفاعی ایجاد می‌شود

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: باید آن‌قدر قدرتمند و توانمند باشیم که دشمن به ما طمع نکند و در سایه توان دفاعی بتوانیم در صلح و امنیت زندگی و پیشرفت کنیم.
کد خبر: ۳۶۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ - 28September 2019

صلح، امنیت و پیشرفت در سایه آمادگی دفاعی ایجاد می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در همایش تجلیل از سربازان دوران دفاع مقدس که صبح امروز در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: همه ما باید در جهت استخراج گنجینه دفاع مقدس تلاش کنیم و اجازه ندهیم این گنجینه گران‌بها دچار انحراف و تحریف شود.

وی با اشاره به اهمیت حفظ و احیای فرهنگ دفاع مقدس که با جهاد و شهادت آمیخته است، گفت: امروز وظیفه ما است که پاسدار خون شهدا باشیم و یاد و خاطره آنان را زنده نگه‌داریم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش به نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: ارتش از روز نخست آغاز جنگ در میدان نبرد و دفاع از کشور حاضر بوده، مأموریت‌های مختلفی را با موفقیت پشت سر گذاشته و اجازه نفوذ را به دشمن نداده است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش ادامه داد: در دوران دفاع مقدس، ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار سرباز حضور داشتند که قریب به ۴۰ هزار نفر از این سربازان به شهادت رسیدند.

امیر فولادی با بیان اینکه همه ما مسئول هستیم که دِین خود را به شهدا ادا کنیم، افزود: باید سیره و منش  شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم و تنها به ظواهر و عکس و نصب بنر شهدا اکتفا نکنیم.

وی با تأکید بر اهمیت توانمندسازی و اقتدار نیرو‌های مسلح گفت: باید آن‌قدر قدرتمند و توانمند باشیم که دشمن به ما طمع نکند و در سایه توان دفاعی بتوانیم در صلح و امنیت زندگی کنیم و به پیشرفت و تکامل در زمینه‌های مختلف دست یابیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها