فرمانده سپاه امام رضا (ع) خبر داد؛

برگزاری کنگره شهدای استان خراسان رضوی در سال 1400

سردار نظری در اولین جلسه شورای عالی سیاست­گذاری کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی از برگزاری دومین کنگره شهدای این استان در سال 1400 خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ - 16October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع­‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع) و دبیر کل کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی در حاشیه اولین جلسه شورای عالی سیاست­‌گذاری این کنگره که امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد برگزار شد، اظهار داشت: اولین کنگره شهدای استان خراسان رضوی در سال 1388 برگزار شد که نقطه شاخص آن شهادت سردار شهید «نورعلی شوشتری» بود که طبق فرمایش مقام معظم رهبری این شهید والامقام خود را به کنگره شهدای استان رساند.

وی افزود: با جمع‌­بندی که صورت گرفته است دومین کنگره شهدای استان خراسان رضوی با همت همه ظرفیت­‌هایی که در استان وجود دارد در سال 1400 برگزار خواهد شد.

سردار نظری ادامه داد: با توجه به نقش مهم خراسان در دفاع مقدس و شهدای و رزمندگانی که در این میدان نقش آفرین بودند، جمع‌­آوری اسناد مربوط به دفاع مقدس و تکمیل آن و تهیه محصول نهایی و همچنین ارتباط بیشتر با خانواده شهدا و رزمندگان از اهداف برگزاری کنگره 18 شهید استان خراسان رضوی به شمار می‌رود.  

وی تصریح کرد: به منظور برگزاری کنگره 18شهید استان خراسان رضوی، شورای عالی سیاست‌گذاری این کنگره با هدف سیاست‌گذاری و مشخص کردن رویکردها و ترسیم نقشه راه به ریاست آیت الله «سید احمد علم الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد و قائم مقامی «علیرضا رزم حسینی» استاندار خراسان رضوی و عضویت اعضای مؤثر پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: از مصوبات اولین جلسه شورای عالی سیاست­گذاری کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی، تعیین سال 1400 به عنوان زمان برگزاری دومین کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی است.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران در پایان گفت: در اولین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی، تشکیلاتی که برای برگزاری کنگره شهدای لازم است مورد بررسی قرار گرفت. به حول و قوه الهی در جلسات بعد به رویکردها و برنامه­‌های اساسی که باید مصوب شود و در مراحل اجرایی قرار بگیرد پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها