امام جمعه بروجرد:

فلسطین تهدیدی جدی برای اسرائیل است

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی حسینی گفت: امروز فلسطین در قالب حماس و جهاد اسلامی تهدیدی جدی برای اسرائیل بوده و خواب را از آنها گرفته است.
کد خبر: ۳۷۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ - 29November 2019

فلسطین تهدیدی جدی برای اسرائیل استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی حسینی در خطبه‎های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: فلسطین امروز با گذشته متفاوت است و امروز فلسطین به قدرتی تبدیل شده به طوری که تهدیدی برای اسرائیل محسوب می شود و دشمنان خواب راحت ندارند.

وی اظهار داشت: توطئه علیه جبهه انقلاب اخیرا شکل گرفته و نمونه های آن اغتشاش در عراق، لبنان و ایران بود، که تلاش دارند تا با این اقدامات نا امنی را ایجاد کنند اما در این توطئه نیز با شکست همراه می شوند.

خطیب نمازجمعه بروجرد با اشاره به قیمت بنزین و مشکلات دیگر اضافه کرد: در راستای افزایش قیمت بنزین متاسفانه هوشمندانه عمل نشد در حالی که باید این طرح در طول چند سال انجام می شد.

وی بیان کرد: باید قبل از اجرای طرح، موضوع با مردم در میان گذاشته می شد و نباید محرمانه اقدام می کردند چرا که این اقدام ناگهانی شوکی به کشور وارد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ادامه داد: ضعف دیگر این بود که از طریق فضای مجازی برای آشوب ها برنامه ریزی شد که در این راستا باید دولت باید برای اینترنت ملی همت کند.

وی یادآور شد: رهبر انقلاب اسلامی برای این که ارکان نظام را حفظ کند با شجاعت و صراحت فرموند که پشتیبانی می کنند و خود را فدایی کردند.

امام جمعه بروجرد گفت: ضروری است تا دولت برای صاحبان خودروهای فرسوده که از اقشار ضعیف هستند نیز فکری کند و علاوه بر این با نظارت بر بازار از گران شدن کالاها جلوگیری کند.

وی با اشاره به سالروز مجلس افزود: نمایندگان مجلس باید مانند آیت الله مدرس شجاع، دنیا گریز، مردم دار، خدوم و دلسوز باشند تا بتوانند در راستای حل مشکلات اقدام کنند.

خطیب نمازجمعه بروجرد با اشاره به روز معلولان اظهار داشت: خداوند به معلولان نعمت های دیگری اعطا کرده و استعدادهای فراوانی در جنبه های متفاوت داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار