مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

بزرگترین هنر زنان در دفاع مقدس، پشتیبانی و تربیت رزمندگان بود

سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» با بیان اینکه نقش زنان در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست گفت: بزرگترین هنر مادران و همسران در دوران دفاع مقدس تربیت و پشتیبانی از رزمندگان در شرایط بسیار سخت جنگ تحمیلی بود.
کد خبر: ۳۷۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ - 01December 2019

بزرگترین هنر زنان در دفاع مقدس، پشتیبانی و تربیت رزمندگان بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز در نشست شورای راهبردی زن و دفاع مقدس استان فارس که با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری فارس، مشاور شهردار شیراز در امور ایثارگران  و تعدادی از مدیران سازمان‌های مردم نهاد حوزه زنان و نمایندگان ادارات و سازمان‌ها در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس برگزار شد با بیان اینکه مادران و همسران رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس سختی‌های بسیاری را تحمل کردند اظهار داشت: زنان در دوران دفاع مقدس از خودگذشتگی و فداکاری بسیاری را انجام دادند و بزرگترین هنر زنان در دوران دفاع مقدس و پیش از آن انقلاب اسلامی پشتیبانی و تربیت رزمندگان در راستای دفاع از انقلاب اسلامی بود.

کوشکی بیان داشت: این همسران و مادران شهدا بودند که دوش به دوش فرزندان و همسران خود در راستای اهداف انقلاب اسلامی و مبارزه با دشمن مقابله کردند و آنها با تربیت فرزندان و حمایت از همسران خود مسئولیت‌های خانه و فرزندان را برعهده گرفتند تا همسران و فرزندان آنها با کمترین دغدغه از کشور دفاع کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: شورای راهبردی زن و دفاع مقدس می‌تواند در راستای تدوین نقش زنان استان فارس در دفاع مقدس را تبین کنند تا برای نسل های آینده ماندگار بماند و مورد استفاده آیندگان قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: تاکنون تالیف شایسته در حوزه زنان استان صورت نگرفته است و باید این شورا در تدوین کتاب تلاش کند و مراسم‌های همچون شب خاطره در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس با حضور همسران و مادران شهدا راه‌اندازی شود تا خاطرات آنها برای جامعه بازگو شود.

این مسئول گفت: شورای راهبردی زن و دفاع مقدس باید در خصوص تبین گام دوم انقلاب اسلامی بصورت فنی، علمی و هنری با بهره گیری از دفاع مقدس را تبیین کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار