سردار ناظری خبر داد؛

هلاکت شروری که ۱۳ مأمور نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بود

فرمانده انتظامی استان کرمان از هلاکت «ولی‌داد شه‌بخش» شرور سابقه‌داری خبر داد که در سال ۱۳۸۸، ۱۳ تن از مأموران نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بود.
کد خبر: ۳۷۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ - 04December 2019

هلاکت شروری که ۱۳ مامور نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «عبدالرضا ناظری» فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه پس از هشت ماه کارشناسایی و کار اطلاعاتی ماموران در قرارگاه عملیاتی «ابوذر» اظهار داشت: در پی هلاکت دو تَن از اشرار مسلح در «کویر فهرج» توسط تکاوران استان کرمان در هفتم آذر، شناسایی اجساد این قاچاقچیان در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با شناسایی اجساد این افراد مشخص شد، یکی از آن‌ها فردی به نام «ولی‌داد شه‌بخش» بوده که سال ۱۳۸۸ در کویر طبس با نیرو‌های فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی زمانی که برای دستگیری قاچاقچیان در حال انجام مأموریت بودند، درگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: این شرور بی‌رحم ۱۳ تَن از جان بر کفان نیروی انتظامی را به بی رحمانه‌ترین شکل در آن سال به شهادت می‌رساند.

سردار ناظری افزود: از دیگر شرارت‌های وی می‌توان به شهادت تعدادی از نیرو‌های سپاه در منطقه «کورین زاهدان»، حمل و توزیع مسلحانه مواد مخدر و انجام چندین فقره درگیری مسلحانه دیگر در کویر استان کرمان از سال ۱۳۸۸ تاکنون اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه هلاکت وی مورد تائید اداره کل اطلاعات استان کرمان است، گفت: هلاکت این شرور موجی از رضایت را در مردم منطقه به همراه داشت که امیدواریم مرهمی باشد، بر دل مادران و فرزندان شهیدانی که برای حفاظت از این مرز و بوم جان خود را نثار کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار