پیکر شهید حجت‌الاسلام «سید رحمت الله موسوی» در قم تشییع و خاکسپاری شد

پیکر مطهر شهید حجت‌الاسلام «سید رحمت الله موسوی» از رزمندگان لشکر فاطمیون مدافعان حرم حضرت زینب (س)، عصر امروز در قم تشییع و در قطعه ۳۱ گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۳۸۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶ - 22January 2020

پیکر شهید حجت الاسلام «سید رحمت الله موسوی» در قم تشییع و خاکسپاری شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، پیکر مطهر شهید حجت‌الاسلام «سید رحمت‌الله موسوی» با حضور ارادتمندان فرهنگ ایثار و شهادت، رزمندگان لشکر فاطمیون مدافعان حرم حضرت زینب (س) و جمعی از افغانستانی‌های مقیم قم از مسجد امام حسن عسکری (ع) تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع شد.

پیکر این شهید عزیز، پس از طواف گرد مضجع نورانی کریمه اهل بیت (س) و اقامه نماز توسط آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری جهت خاکسپاری در جوار دیگر همرزمانش، به قطعه ۳۱ گلزار شهدای مدافع حرم آرامستان بهشت معصومه (س) منتقل شد.

این مراسم با مرثیه سرایی «هادی خادم» و شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود تشییع کنندگان همراه بود.

شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه همچنین با فریاد‌های کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود جنایت‌های استکبار جهانی و مزدوران خبیث آن را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام شهید سید رحمت‌الله موسوی متولد سال ۱۳۶۳ و دارای مدرک کارشناسی ارشد از جامعه المصطفی و مدیر مرکز آموزش بصیرت فاطمیون و مسئول هیات‌های رزمندگان فاطمیون در سوریه بود؛ وی از سال ۱۳۹۰ افتخار حضور در صف مدافعان حرم را داشت که اواخر آذرماه سال جاری در سن ۳۵ سالگی به شهادت رسید و پیکر مطهرش روز گذشته به ایران منتقل شد.

حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم شب گذشته با حضور در منزل این شهید، شهادت وی را به خانواده‎اش تبریک و تسلیت گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار