دبیر جشنواره مطبوعاتی «رسا» خبر داد؛

برگزاری اولین جشنواره مطبوعاتی «رسا» در جویبار / پایان مهلت ارسال آثار

«محسن رحمانی واسوکلایی» از برگزاری اولین جشنواره مطبوعاتی «رسا» به همت بسیج رسانه شهرستان جویبار در 12 محور اصلی و یک محور ویژه و در پنج بخش خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ - 26February 2020

برگزاری اولین جشنواره مطبوعاتی «رسا» در جویباربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محسن رحمانی واسوکلایی» دبیر جشنواره مطبوعاتی «رسا» امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به این جشنواره به پایان رسیده است، اظهار داشت: این جشنواره از هشتم بهمن ماه آغاز شد و پس از یک بار تمدید در ششم اسفندماه به پایان رسید.

وی از ارسال 210 اثر از سراسر کشور به این جشنواره خبر داد و افزود: از زمان آغاز جشنواره آثار متعددی در بخش‌های مختلف از سراسر کشور به این جشنواره ارسال شد که با توجه به مدت زمان محدود آن در نوع خود بی‌نظیر بوده است.

دبیر جشنواره مطبوعاتی «رسا» اظهار کرد: به زودی داوری آثار آغاز خواهد شد و طی دو مرحله آثار ارسالی توسط هیئت داوران مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

رحمانی واسوکلایی به زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره اشاره و عنوان کرد: تصمیم بر آن بود که در نیمه دوم اسفندماه اختتامیه این جشنواره به همراه تجلیل از برگزیدگان برگزار شود ولی با توجه به شرایط پیش‌رو در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و بنا به دستور استاندار مازندران فعلاً زمان دقیق برگزاری اختتامیه مشخص نیست ولی تلاش ما بر این است که تا پایان سال این امر محقق شود.

وی بیان کرد: نفرات برتر بخش‌های مختلف این جشنواره با تندیس، لوح یادبود و جوایز نقدی تجلیل خواهند شد.

گفتنی است اولین جشنواره مطبوعاتی رسا به همت بسیج رسانه شهرستان جویبار در 12 محور اصلی و یک محور ویژه و در پنج بخش برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار