سردار عظیمی در جمع خبرنگاران:

شهید "الله دادی" فرمانده خوش فکر سپاه و مجاهد راه خدا بود

فرمانده قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه گفت: از زمانی که با ایشان آشنا شدم، عشق به شهادت را در او می‌دیدم. وی همیشه آماده فداکاری و جهاد در راه خدا بود.
کد خبر: ۳۹۰۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵ - 21January 2015

شهید

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار "محمدنظر عظیمی" فرمانده قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید "محمدعلی الله دادی" در جمع خبرنگاران گفت: این شهید بزرگوار از فرماندهان مخلص و تاثیرگذار دوران دفاع مقدس بود که از قافله شهدا جا مانده بود.

وی افزود: بنده از زمانی که با ایشان آشنا شدم، عشق به شهادت را در او میدیدم. وی همیشه آماده فداکاری و جهاد در راه خدا بود.

سردار عظیمی خاطرنشان کرد: وی از فرماندهان خوش فکر سپاه به شمار میرفت که یکی از توفیقاتی که نصیبش شد شهادت به وسیله اشق الشقیا یعنی رژیم صهیونیستی و همراه با نیروهای حزب الله بود.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بهاری
|
-
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
0
0
بسمه تعالی باسلام من شهادت سردار رشید اسلام برادر الله دادی به پیشگاه امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و به حکام رژیم صهیونستی می گویم دیگر آخرین نفسهایتان را نخواهیم گذاشت راحت بکشید با شهادت این سردار عزیز اسرائیل خود را به تاریخ سپرد
بهاری
|
-
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
0
0
بسمه تعالی باسلام شهادت سردار رشید اسلام برادر الله دادی به پسشگاه آقاامام زمان(عج)،فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و ملت شریف ایران تبریک وتسلیت عرض نموده و رژیم صهیونیستی با این اقدام نا بخرد خود گور خود را کند وخود را به تاریخ سپرد هنوز هیچی نشده حکام این رژیم از ترس پاسخ جمهوری اسلامی به لرزه افتاده اند
نظر شما
پربیننده ها