بیانیه وزارت دفاع به مناسبت روز ملی بهره‌وری؛

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای اعتلای قدرت پایدار دفاعی

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز ملی بهره‌وری اعلام کرد: اهتمام وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در بهره‌گیری کارآ، اثربخش و حداکثری از توانایی‌ها، امکانات و منابع در اختیار، به نماد تعهد و رشد این مجموعه بدل شده است.
کد خبر: ۳۹۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ - 21May 2020

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، این وزارتخانه با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف، طی بیانیه‌ای اعلام کرد: وزارت دفاع در چارچوب نظام مدیریت بهره‌وری، تمام ظرفیت‌های خود را در مسیر اعتلای قدرت پایدار دفاعی از محل سرریز فناوری‌های دفاعی بکار خواهد گرفت.

در این بیانیه آمده است: اهتمام وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در بهره‌گیری کارآ، اثربخش و حداکثری از توانایی‌ها، امکانات و منابع در اختیار، به نماد تعهد و رشد این مجموعه بدل شده است. موضوعی که هم از منظر راهبردی و هم از بعد فرهنگی، در تمام سطوح وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ریشه گسترانده تا استقلال و سرافرازی مرز و بوم مقدس ایران را بیش از همیشه از شرّ نگاه دشمنان متجاوز در امان دارد. رمز استواری و شکوفایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تمرکز همزمان بر سه عنصر حیاتی محصول باکیفیت، تولید با کمترین هزینه و تحویل در کوتاه‌ترین زمان ممکن است که مبتنی بر اهداف و رویکرد بهره‌ورانه این مجموعه عظیم تلقی می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با سرلوحه قراردادن اصول بهره‌وری در انجام کلیه مأموریت‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌ها، با تاکید ویژه بر نیروی انسانی کارآمد، پایبندی کامل به ارزش‌های دینی، وجدان کاری و آرمان‌های بلند بنیان گذار انقلاب اسلامی تلاش خواهد کرد تا در گام دوم انقلاب اسلامی، همانند گذشته نقش پیشرو و پیش برنده خود را به نحو احسن به انجام رساند. به همین منظور، با استقرار کامل چرخه مدیریت بهره‌وری و بسط و توسعه آن تا پایین‌ترین سطوح عملیاتی و براساس الگوی بومی بهره‌وری وزارت دفاع، به‌صورت مستمر در پی شناخت و حل مسائل و گلوگاه‌های بهره‌وری بوده و تلاش می‌کند تا با تکیه بر دانش متخصصان این عرصه، به شکل هوشمندانه‌ای، تاثیر شگرف ارتقاء بهره‌وری بر توان دفاعی و توسعه روزافزون قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح را به منصه ظهور رساند.

در این بیانیه تأکید شده است: وزارت دفاع به مناسبت فرا رسیدن روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف اعلام می‌داد، در چارچوب نظام مدیریت بهره‌وری، تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خود را در مسیر اعتلای قدرت پایدار دفاعی و از طرفی رشد اقتصادی کشور از محل سرریز فناوری‌های دفاعی به‌کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها