فرمانده سپاه نینوای گلستان:

سپاه و بسیج در تمام عرصه‌ها در کنار مردم هستند

سردار «علی ملک شاهکویی» گفت: رسالت ما این است که امام جامعه خود را تنها نگذاریم و همه بدانند در تمام عرصه‌ها سپاه و بسیج در کنار مردم هستند چون اعتقاد ما این است فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است.
کد خبر: ۴۰۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ - 09June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکویی» فرمانده سپاه نینوای گلستان در جشنواره مالک اشتر سپاه گرگان و مراسم تجلیل از نخبگان بسیجی سپاه شهرستان گرگان اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه مالک اشتر انقلاب ما بود چرا که گوش به فرمان ولی فقیه و امام جامعه حرکت می‌کرد.

سپاه و بسیج در تمام عرصه ها در کنار مردم هستند

وی افزود: جریان انقلاب خواه و ناخواه بازگشت ندارد و به نقطه ۴۰ سال پیش باز نخواهد گشت و با قدرت به پیش خواهد رفت و این مسیر و این جریان ادامه دارد و همه در این راه مورد آزمون قرار می‌گیرند و چه بسا باشند برخی که در این راه سرخورده شوند و به انحراف روند، اما در هر صورتی خللی در جریان انقلاب ایجاد نخواهد شد.

ملک گفت: رسالت ما این است که امام جامعه خود را تنها نگذاریم و همه بدانند در تمام عرصه ها سپاه و بسیج در کنار مردم هستند چون اعتقاد ما این است فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان بیان داشت: در سال جهش تولید بیش از پیش در کنار دیگر دستگاه‌ها، سازمان‌ها و کارآفرینان تولید هستیم تا گره از مشکلات معیشتی باز کنیم.

در پایان این مراسم از نخبگان بسیجی سپاه شهرستان گرگان تجلیل بعمل آمد.

سپاه و بسیج در تمام عرصه ها در کنار مردم هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار