مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان:

خدمت در امورات مرتبط با شهدا توفیق الهی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان گفت: خدمت در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و امورات مرتبط با شهدا توفیق الهی بوده که به دوستان عنایت شده لذا باید شاکر باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم.
کد خبر: ۴۰۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ - 16June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در دیدار با حجت‌الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان، گزارش از اقدامات صورت گرفته در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، تدوین نقش استان در دفاع مقدس، چاپ کتب دفاع مقدس، جمع‌آوری آثار اسناد و مدارک دفاع مقدس و ارتباط مستمر با پیشکسوتان دفاع مقدس ارائه داد.

در ادامه حجت‌الاسلام رعایتی اظهار داشت: خدمت در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و امورات مرتبط با شهدا توفیق الهی بوده که به دوستان عنایت شده لذا باید شاکر باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم، چرا که نصی صریح قرآن کریم است که شهدا زنده‌اند و نزد خداوند حاضر و ناظر هستند و همیشه در تنگناهای خطیر کشور به داد ما رسیدند و گره‌گشایی کردند.

وی حفظ شئونات و حرمت شهدا در یادمان شهدای گمنام، فرهنگ‌سازی در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و استفاده از ظرفیت های موجود در ادارات نهادها و دستگاه اجرای استان را خواستار شد.

خدمت در امورات مرتبط با شهدا توفیق الهی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار