پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، طی پیامی فرا رسیدن ۱۴ تیر روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۰۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱ - 04July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، طی پیامی فرا رسیدن ۱۴ تیر ماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را تبریک گفت.

منصور زارع در پیام خود آورده است:

«نامگذاری ۱۴ تیر ماه به عنوان روز «شهرداری ها و دهیاری ها» از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، نشان از اهمیت و جایگاه ویژه شهرداری ها و دهیاری ها  در رشد و بالندگی و توسعه حوزه مدیریت شهری و روستایی است.

خادمین مردم در مجموعه های شهرداری و دهیاری ها با عزمی جهادی در حال تلاش و فعالیت می باشند تا با ارائه خدمات مطلوب و در خور مردم باعث ارتقاء سطح زندگی و توسعه و آبادانی گردند  و این روز مناسبی برای قدردانی از تلاشگرانی است که خالصانه با همدلی و تعامل در راستای مدیریت شهری و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قدم های موثر و مثبتی برداشته اند.

اینجانب در چهلمین سالگرد دفاع مقدس این روز را به کلیه کارکنان زحمت کش و خدوم شهرداری ها و دهیاری ها به ویژه شهردار محترم یزد که همواره با ثبات قدم در جهت رشد و ارتقا مجموعه های فرهنگی و انقلابی و کمک به پیشرفت همه جانبه شهر یزد بر می دارند، تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار