جانشین فرمانده ناجا در مراسم معارفه جانشین رئیس پلیس راهور:

ملاک عمل پلیس قانون و تکلیف‌مداری است

سردار سرتیپ رضایی با تأکید بر اینکه ملاک عمل پلیس، قانون و تکلیف‌مداری است، گفت: اعمال قانون باید توأم با ادب و اخلاق باشد.
کد خبر: ۴۰۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ - 02August 2020

ملاک عمل پلیس، قانون و تکلیف مداری است/ اعمال قانون باید توام با ادب و اخلاق باشدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا در آیین معارفه سردار «سیدتیمور حسینی» به‌عنوان جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه ولایت‌مداری راهکار عاقبت‌به‌خیری و عبور از همه مشکلات و موانع است، اظهار داشت: باید با اطاعت‌پذیری از فرماندهی معزز کل قوا، دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان چون گذشته ناکام و ناامید کنیم.

جانشین فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه منش ولایی و روحیه انقلابی رمز موفقیت ما در همه عرصه‌هاست، بیان کرد: تفاوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها در ولایت‌پذیری و اعتقاد و التزام به ولایت است.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روحیه فداکاری و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: با توسل بر روحیه ایمان، ایثار و جهاد می‌توانیم حتی با وجود کمترین ابزار و امکانات در نیل به اهداف و آرمان‌هایمان موفق باشیم.

سردار رضایی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت‌های نیروی انتظامی مطرح کرد: نیروی انتظامی از مردم و برای مردم است؛ این مجموعه رسالت‌محور است و این رسالت را بر پایه فرهنگ اسلامی، دینی و با اعتقاد به خدمات‌دهی به مردم دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت مأموریت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: مدیریت ترافیک و تسهیل ترددها از محوری‌ترین مأموریت‌ها و رسالت‌های این پلیس است و در این میان وظیفه تک تک نیروها این است که با روحیه انقلابی، به دور از محافظه‌کاری و منفعت‌طلبی تلاش کنند.

جانشین فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه ملاک عمل پلیس قانون و تکلیف‌مداری است خطاب به نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خاطرنشان کرد: اعتقاد و تأکید دارم که اعمال قانون باید توأم با ادب و اخلاق باشد در فرهنگ سازمانی ما، مأموریت‌ها را بر محور تکریم مردم دنبال می‌کنیم.

سردار رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با ابلاغ سلام و خداقوت سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا به آحاد فرماندهان و کارکنان راهنمایی و رانندگی ناجا، راهبردهای ابلاغی فرمانده ناجا را بیان کرد.

در این مراسم با حکم فرمانده نیروی انتظامی سردار «تیمور حسینی» به‌عنوان جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا منصوب شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار