رییس حوزه هنری در بازدید از سوره مهر:

خط شکنی سوره مهر باید تداوم داشته باشد/ توسعه مخاطب اولویت اصلی ماست

محمدمهدی دادمان در بازدید از انتشارات سوره مهر بر تداوم خط شکنی این ناشر تاکید کرد و گفت: توسعه مخاطب اولویت اصلی ما در سوره مهر است.
کد خبر: ۴۱۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ - 11August 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمدمهدی دادمان» رییس حوزه هنری در بازدید از انتشارات سوره مهر اظهار داشت: پیشگام بودن انتشارات سوره مهر در عرصه نشر باید در خدمت توسعه مخاطب و شکستن فضای راکدی باشد که این تلقی را ایجاد می‌کند که نمی‌شود در عرصه فرهنگی انقلاب اسلامی کار کرد.

رییس حوزه هنری برگزاری موفق نمایشگاه مجازی سوره مهر را یک خط شکنی مهم دانست و افزود: این خط شکنی نه تنها متعلق به سوره مهر است بلکه برای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و نشر کشور نیز ماندگار خواهد بود.

وی افزود: اینگونه حرکت‌ها باید تداوم داشته باشد و هر حرکتی جدید از این نوع باید تفاوت‌های ملموسی از لحاظ میزان فروش، توسعه مخاطب و نوآوری و ایده پردازی با برنامه‌های گذشته داشته باشد.

دادمان عنوان کرد: اگرچه برای بنده توسعه مخاطب و شکستن فضای ناامیدی که این تلقی را دربردارد که نمی‌توان در این عرصه کار کرد، مهمترین اولویت است، اما باید در بحث فروش نمایشگاه هم یک هدفی در نظر گرفته شود و تلاش شود به این هدف برسیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار