وصیت‌نامه شهید محمد رحیمی عرب‌دیزجی؛

تا آخرین قطره خون خود امام را تنها نگذارید

شهید محمد رحیمی عرب‌دیرجی در وصیت‌نامه‌اش می‌گوید: بياييد دست در دست هم و از اين فرصت استفاده كنيم، چه در جبهه و چه در پشت جبهه از اين انقلاب اسلامى دفاع كنيم و اى امت مسلمان ايران قدر اين امام بزرگوار را بدانيد و تا آخرين قطره خون خود او را تنها نگذاريد.
کد خبر: ۴۱۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸ - 13September 2020

تا آخرین قطره خون خود امام را تنها نگذارید

به‌گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، محمد رحيمی عرب‌ديزجی فرزند غریب در اول فرودین در سال ۴۲ به دنیا آمد و در ۲۸ فروردین ۶۲ در منطقه عملیاتی خیبر به شهادت رسید.

در وصیت‌نامه این شهید آمده است:

بسم رب الشهدا و الصديقين

«و لا تحسبن الذين قتلوا فى سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون»

پدر و مادر عزيزم، راهى را كه من انتخاب كرده ام با آگاهى است و راهى است كه سرور شهيدان امام حسين(ع) در آن راه به شهادت رسيد، در اين راه بايد براى استحكام بخشيدن به نظام جمهورى اسلامى از جان و دل مايه گذاشت و اگر در اين راه به شهادت رسيدم، آرزويم است.

آرزويى كه مدت‌ها در انتظارش ثانيه شمارى مى كردم، در ضمن مادر مهربانم، با اينكه می دانم به نظر شما از دنیا ناكام رفته ام ولی هيچ عيبی ندارد، علی اكبر(ع) هم ناكام از دنيا رفت.

كفن بپوش بهر تنم مادرم/ مگر عزيزتر از علی اكبرم؟

دوستان عزيزم، امروز روزى‌ است كه خداوند تبارک و تعالى از ما مردم مسلمان امتحان مى گيرد، بياييد دست در دست هم و از اين فرصت استفاده كنيم، چه در جبهه و چه در پشت جبهه از اين انقلاب اسلامى دفاع كنيم و اى امت مسلمان ايران قدر اين امام بزرگوار را بدانيد و تا آخرين قطره خون خود او را تنها نگذاريد.

پدر و مادر و برادر و خواهر، دوست و آشنايان، از شما مى خواهم كه به خاطر بنده زياد گريه نكنيد، چون دشمنان از ناراحت بودن شماها استفاده كرده و خوشحال می شوند، چون كه امام بزرگوارمان در سوگ فرزندش اشک نريخت.

خدايا، خدايا، تا انقلاب مهدى(عج)، خمينى را نگهدار.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها