معرفی کتاب؛

ستاره‌های درخشان (1)

کتاب «ستاره‌های درخشان» جلد (1) زندگینامه و خاطرات شهید «ناصر فاضلی شیرازی» است که به قلم «یاسر گودرزی» به نگارش درآمده است.
کد خبر: ۴۱۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۷ - 15September 2020

ستاره‌های درخشان (1)

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، کتاب «ستاره‌های درخشان» جلد (1)، تلخیصی است از زندگینامه و خاطرات شهید «ناصر فاضلی شیرازی» که به قلم «یاسر گودرزی» به نگارش درآمده است.

 در این کتاب کتاب سرگذشت یکی از شهیدان استان لرستان سردار پاسدار شهید «ناصر فاضلی شیرازی»، فرمانده واحد طرح و عملیات لشکر 57 ابوالفضل (ع) از زبان خانواده، دوستان و همرزمان وی، به همراه عکس‌هایی از شهید روایت می‌شود.

این کتاب که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن نسل‌ها حاضر با حماسه و جان‌فشانی شهیدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس تهیه شده است را انتشارات اردیبهشت جانان در سال 1390 با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان منتشر کرد.

برشی از متن کتاب:

راوی سردار مرتضی کشکولی(همرزم شهید)

فاضل، نیرویی بسیار متفکر، صاحب نظر و تیزهوش بود. دیپلمش را در رشته‌ی ریاضی فیزیک گرفته و در این رشته تحصیل کرده بود. بسیار حسابگر و دقیق در کارها عمل می‌کرد. شخصیتی آرام و کاملا طراح و دست به قلم داشت. تدریس می‌کرد. در منطقه زبیدات یک دوره کلاس درس نظامی برپا کرده بود و در خط مقدم به نیروها آموزش می‌داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار