فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاوید است/ امنیت امروز مرهون خون شهداست

سردار «غلامرضا جعفری» گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاوید است که باید ضمن حراست و پاسداری، آن را در همه ابعاد زندگی نهادینه کرده و سرلوحه کار خویش قرار دهیم.
کد خبر: ۴۲۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶ - 22November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «غلامرضا جعفری» فرمانده انتظامی استان هرمزگان به‌همراه سردار «اباذر سالاری» فرمانده سپاه امام سجاد استان، با خانواده شهید «علیرضا آرمات» در بندرعباس دیدار کردند.

سردار «غلامرضا جعفری» در این دیدار اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاوید است که باید ضمن حراست و پاسداری، آن را در همه ابعاد زندگی نهادینه کرده و سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

وی افزود: امنیت و سلامت دو نعمت مهم الهی هستتند و تا زمانی‌که یکی از این دو نعمت بزرگ را از دست نداده‌ایم، قدردان آن‌ها نیستیم.

سردار جعفری بیان داشت: امروز به برکت خون شهدا و صبر و ایثار خانواده‌های این بزرگواران، امنیت بسیار خوبی را در منطقه‌ای که کانون نا امنی است و تمام دشمنان اسلام هدفشان نا امن کردن ایران اسلامی است، شاهد هستیم و این امنیت مرهون خون شهداست.

وی خاطرنشان کرد: شهدا جان خود را در راه حفظ امنیت و سلامت جامعه اسلامی و اعتلای اسلام و نظام اسلامی فدا کردند تا امروز امنیت در جامعه ما برقرار باشد و در سایه همین امنیت، شاهد تلاش و کوشش اقشار مختلف مردم در اجتماع باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار