نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

عملیات مروارید در تاریخ نیروی دریایی ارتش ایران جاویدان شده است

آیت الله «رسول فلاحتی» با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آغاز جنگ تحمیلی اقتدار خود را به منصه ظهور رساند، گفت: عملیات مروارید که منجر به نابودی سکوهای نفتی عراق شد، در تاریخ نیروی دریایی ارتش ایران جاویدان شده است.
کد خبر: ۴۲۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴ - 28November 2020

عملیات مروارید در تاریخ نیروی دریایی ارتش ایران جاویدان شده است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در گیلان پیش از ظهر امروز شنبه (8 آذر) در دیدار فرمانده ارشد ناوگان شمال به همراه فرماندهان آموزش تخصص های دریایی رشت و فرمانده یگان پشتیبانی منجیل به مناسبت «7 آذر» روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: سلام و درود به ارواح پاک شهدای نیروی دریایی راهبردی ارتش به ویژه شهدای ناوهای «سبلان» و «سهند» که در راه مقدس نظام اسلامی تا پای جان ایستادند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تبریک و تهنیت فرا رسیدن هفتم آذر روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: تاریخچه نیروی دریایی ایران مربوط به ۵۰۰ سال قبل از میلاد و روزگار هخامنشیان است.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آغاز جنگ تحمیلی اقتدار خود را به منصه ظهور رساند، خاطرنشان کرد: عملیات مروارید که منجر به نابودی سکوهای نفتی عراق شد، در تاریخ نیروی دریایی ارتش ایران جاویدان شده است.

آیت الله فلاحتی به اقتدار بازدارندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب های بین المللی اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی ایران با به روزرسانی تجهیزات خود در عرصه دفاعی مقتدرانه ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه جنگ ها در دنیای معاصر ناجوانمردانه تر از طول تاریخ است، متذکر شد: ترور شهید «محسن فخری زاده» مصداق بارز جنایت دولتی توسط رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه رشت با اشاره به روایتی مبنی براینکه اجر شهید در آب دو برابر شهید خشکی است، تاکید کرد: افتخارآفرینی و جانفشانی نیروی دریایی راهبردی ارتش باید به نسل معاصر انتقال داده شود.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب های بین المللی حضور فعال دارد، افزود: حضور فعال نیروی دریایی ارتش ایران در آب های بین المللی در دل آمریکایی ها رعب ایجاد کرده است.

آیت اله فلاحتی، امنیت و توسعه را اولویت برنامه های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: امنیت و توسعه در کنار هم می تواند ارزش های اقتصادی و فرهنگی را به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه امنیت و توسعه در سایه نیروی دریایی مقتدر محقق می شود، متذکر شد: رمز رشد و تلاش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب های بین المللی در سایه اعتقاد به آرمان های اسلامی محقق شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، اعتقاد به ارزش ها در کنار ارتقای صنعت دریایی توسط نیروی دریایی راهبردی ارتش را کارساز خواند و تصریح کرد: اطاعت از فرماندهی کل قوا است که تاکنون توانسته قدرت های سلطه گر جهانی را در مقابل ایران اسلامی به زانو درآورد و این ارزش باید به نسل جوان انتقال داده شود.

امیر دریادار دوم عرشه «عبدالوهاب طاهری» فرمانده ارشد نظامی آجا در شمال نیز در دیدار مذکور اشاعه فرهنگ غنی ایرانی اسلامی به نقاط مختلف دنیا را از وظایف نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم دزدی دریایی و برقراری امنیت دریایی از وظایف گسترده این نیرو در آب های بین المللی محسوب می شود.

فرمانده ارشد نظامی آجا در شمال با اشاره به شعار جهش تولید توسط مقام معظم رهبری در سال جاری تاکید کرد: اعمال تحریم ها نتوانسته تاثیری در ارتقای رزم نیروهای مسلح ایران به ویژه نیروی دریایی راهبردی ارتش داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها